Re: wulgaryzmy !

1. Data: 2008-04-02 23:15:58

Temat: Re: wulgaryzmy !
Od: b...@i...com.pl (Barbara) szukaj wiadomości tego autora

Czy Szanowny OWNER moglby wreszcie zrobic porzadek z tymi wulgaryzmami?
Nik t z nas nie moze nic zrobic - a jest to przeciez karalne ..
skoro nie mozna kląć w miejcu publicznym pod karą grzywny, i mandaty za to we
Wrocławiu sypią się dość gęsto, to niby czemu można umyślnie obrzydzać życie
tutaj?

Pozdrawiam i czekam na reakcje, bo naprawde, pora zrobic z tym porzadek

Pozdrawiam
Barbara Czaplicka

2. Data: 2008-04-03 00:36:42

Od: maciej debski <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Kwi, 00:15, b...@i...com.pl (Barbara) wrote:
> Czy Szanowny OWNER moglby wreszcie zrobic porzadek z tymi wulgaryzmami?

nie ma kogos takiego, to nie jest prywatne forum tylko grupa
dyskusyjna z hierarchii pl.

niesety jak widac coraz wiecej malych tchorzliwych gnojkow ktorzy nie
maja nic sensownego do roboty w zyciu odkrywa ze jest cos takiego jak
internet.

obawiam sie ze z polskim Usenetem stanie sie to samo co z zachodnim -
umrze.
sensowni ludzie przeniosa sie gdzie indziej.

mac

3. Data: 2008-04-03 07:11:56

Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

maciej debski wrote:

> [...]
> umrze.
> sensowni ludzie przeniosa sie gdzie indziej.

Albo po prostu moderacja.

Feah

4. Data: 2008-04-03 07:33:54

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta maciej debski (m...@b...pl) w wiadomosci
f.googlegroups.com
nabazgral(a):

> obawiam sie ze z polskim Usenetem stanie sie to samo co z zachodnim -
> umrze.
> sensowni ludzie przeniosa sie gdzie indziej.

Wystarczy nie odpowiadac na takie posty a userów blokowac i po klopocie, ja
tam od razu laduje do KF i mam czysto.

--
"Dwie rzeczy sa nieskonczone: wszechswiat i ludzka glupota.
I nie jestem pewien, co do wszechswiata." - Albert Einstein.

5. Data: 2008-04-03 08:18:18

Od: maciej debski <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Kwi, 08:33, "Chris" <a...@a...pl> wrote:
> [...]
> nabazgral(a):

> Wystarczy nie odpowiadac na takie posty a userów blokowac i po klopocie, ja

czesc ludzi nie potrafi korzystac z KFa, czesc nie ma takiej
mozliwosci (np. ja). a grupy dyskusyjne zarastaja szlamem...

mac

6. Data: 2008-04-03 08:27:46

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta maciej debski (m...@b...pl) w wiadomosci
f.googlegroups.com
nabazgral(a):

> czesc ludzi nie potrafi korzystac z KFa, czesc nie ma takiej
> mozliwosci (np. ja). a grupy dyskusyjne zarastaja szlamem...

Ale nie odpowiadac na glupie posty moze kazdy, a jak troll nie ma pozywki
poszuka nowego pastwiska.

7. Data: 2008-04-03 08:51:06

Od: maciej debski <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomoscinews:bcb7dffd-82a2-4115-b450-7b95c9f37e72@
i12g2000prf.googlegroups.com
> nabazgral(a):

> Ale nie odpowiadac na glupie posty moze kazdy, a jak troll nie ma pozywki
> poszuka nowego pastwiska.

to jest niestety niesprawdzona teoria - najbardziej wytrwale trolle
polskiego usenetu nie poddaly sie zadnym dzialaniom. poza tym, to
staje sie meczace, na 20 postow jest moze jeden napisany przez
normalna osobe...

mac

8. Data: 2008-04-03 10:15:14

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> polskiego usenetu nie poddaly sie zadnym dzialaniom. poza tym, to
> staje sie meczace, na 20 postow jest moze jeden napisany przez

Metoda jest sprawdona tylko ludzi malo zdyscylinowani, a z biegiem czas
kazdy troll wyginie.
To fakt czytanie grupy przez www jest meczace niestety, ja na szczescie nie
musze.

9. Data: 2008-04-03 10:32:09

Od: "gautama" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "maciej debski" <m...@b...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> polskiego usenetu nie poddaly sie zadnym dzialaniom. poza tym, to
> staje sie meczace, na 20 postow jest moze jeden napisany przez

tez wrzucam kazdego trolla i kazdego kto z nim dyskutuje do KF, ale niestety
niekarmienie ich to tylko piekna teoria: zawsze znajdzie sie ktos, komu
puszcza nerwy, albo nie wiedzial, albo chcial sie popisac cieta riposta

chyba zwyczajnie trzeba sie z ta grupa pozegnac...

10. Data: 2008-04-03 11:28:06

Od: maciej debski <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Kwi, 11:15, "Chris" <a...@a...pl> wrote:

> Metoda jest sprawdona tylko ludzi malo zdyscylinowani, a z biegiem czas
> kazdy troll wyginie.

ten watek jest juz bardzo OT, ale dorzuce ostatni kamyczek:
ale jak popatrzysz na kariery prawdziwych trolli polskiego usenetu -
experta, slodzika, arnolda "nieprzetwarzac" itd. nic im nie
przeszkodzilo, ani ignorowanie, ani ataki, ani odcinanie dostepu do
internetu, nawet aresztowanie i sprawy sadowe. wszyscy oni dzialali
lub dzialaja przez wiele lat... na zaburzenia emocjonalne czy inne,
zwiazane z funkcjonowaniem ukladu nerwowego - nie ma mocnych.
natomiast tych zakompleksionych chlopaczkow ktorzy sie tu popisuja na
tematy zwiazane z procesami fizjologicznymi nie nazwalbym nawet
trollami, to po prostu zalew glupoty.
niestety bardzo irytujacy.

mac

Co się stało z tą grupą?
Re: Zupa niecodzienna
Re: no prosze
Re: Jak z golonki zrobić koszerne danie?
Słodki groszek