www.7ya - skończyły się boty

21. Data: 2005-07-21 17:30:05

Temat: Re: www.7ya - skończyły się boty
Od: "Aga " <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moolinea <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> napisał(a):

> Sprawa 2. Teleporty i Getboty...
> Pierwsze próby przechytrzenia informatyków z 7.ya spełzły na niczym :(
> Eksperymenty z programami: Teleport, Wget, Neoexplorer (łącznie z ręcznym
> grzebaniem w plikach html) nie powiodły się niestety.

A probowalas zmieniac w Teleporcie, coby nie sciagal tylko jpg ale rowniez
inne graficzne, bmp i gif? jesli rzeczywiscie cos tam pozmieniano z typami
plikow moze pomoc.
Co prawda nei pojmuje sensu takich zmian, bo co z punktu widzenia paraw
autorskeigo ma zamian jpg na bmp czy gif, ale moze zadziala. Nie mam niestety
teraz teleporta coby sprawdzic...

pozdr

yas
PS. Tym, ktorzy maja problemy z otwieraniem obrazkow, moze warto
przeinstalowac przegladarke i poszukac nowszej wersji...

22. Data: 2005-07-21 18:01:21

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A probowalas zmieniac w Teleporcie, coby nie sciagal tylko jpg ale rowniez
> inne graficzne, bmp i gif?

Tak próbowałam i niestety.... Zrobili to tak, że dowolny program (czy opera,
teleport czy cokolwiek) chcąc uruchomić plik z obrazkiem np.
http://dnl.alp.ru/7ya-photo/100/1078761613100.jpg zostaje przekierowany na
plik empty.gif o rozmiarach 1x1, monochromatyczny. Adresy podmieniane są tak
sprytnie, że przeglądarki internetowe (i jak widać na grupie - nie
wszystkie)wyświetlają stronę poprawnie, a teleporty i te inne głupieją :(

Jeśli chodzi o zapisywanie obrazków jako "bez nazwy.bmp", to mój nadworny
informatyk ;) uważa, że jest to problem niezależny od zmian na 7ya, bo
kiedyś, jak jeszcze używał Internet Explorera, działo mu się tak wiele razy.

Trzeba kombinować dalej... ;)

Pozdrawiam
Moolinea

23. Data: 2005-07-21 23:41:50

Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:dboo3r$gi1$1@atlantis.news.tpi.pl,
ktoś podpisujący się Moolinea chciał powiedzieć, że:
> [...]
> http://dnl.alp.ru/7ya-photo/100/1078761613100.jpg zostaje
> przekierowany na plik empty.gif o rozmiarach 1x1, monochromatyczny.

Prawdopodobnie na każde zdjęcie mamy (dla botów) nałożone drugie,
przeźroczyste zdjęcie - stąd też te dziwne bmp w IE (jak pisała - w
firefoxie ich nie mam, ale sprawdziłam w IE - pojawiły się), która ma jakiś
komponent "pod boty" i dlatego tak to rozpoznaje.

> [...]
> nadworny informatyk ;) uważa, że jest to problem niezależny od zmian
> na 7ya, bo kiedyś, jak jeszcze używał Internet Explorera, działo mu

Też to miałam wcześniej (m.in. na meila), ale tym, razem to nie to, bo jak
pisałam - w IE mam bmp, ale tylko na 7ya - na pozostałych stronach jest
normalnie...

--
Pozdrówki,
Aneczka