www.lanarte.com

1. Data: 2003-07-10 13:56:34

Temat: www.lanarte.com
Od: "belunia" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiatam !

Ostatnio u mnie duzo pracy i brak czasu na czytanie grup.
Postanowilam zrobic sobie jednak przerwe i znalazlam : www.lanarte.com
Podejrzewam, ze widzialyscie juz to.. ale ja po raz pierwszy
jestem zachwycona i zalamana zarazem
Czy gdzies mozna dostac te wzory?
czy ktos z grupowiczek ma jakies?
to chyba niemozliwe, zeby je miec?
Mam pojemna skrzynke i chetnie przyjme kazda ilosc ..
Tak mi glupio prosic, ale jeszcze nie dorobilam sie wzrorkow i nie mam sie
czym odwdzieczyc..

belunia

1. Data: 2003-07-10 15:32:32

Temat: Re: www.lanarte.com
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestem zachwycona i zalamana zarazem
> Czy gdzies mozna dostac te wzory?
> czy ktos z grupowiczek ma jakies?
> to chyba niemozliwe, zeby je miec

Skonkretyzuj prosze(podaj tytuł albo numerek),mamy duzo i rozne:)))))
Pozdrawiam
Pusia(z zielonego jak jaszczurka Białegostoku)

1. Data: 2003-07-10 16:19:05

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "belunia" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mam pojemna skrzynke i chetnie przyjme kazda ilosc ..
> Tak mi glupio prosic, ale jeszcze nie dorobilam sie wzrorkow i nie mam sie

Koniecznie podaj numery, na bank cos sie znajdzie ;-))

Grazyna z Gdyni

1. Data: 2003-07-10 16:52:25

Od: "Marzena" <marzena@no_spam_police.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamietaj o jedym raczej nie decyduj sie na wzory z malowana kanwa one sa
najpiekniejsze w orginale.
Koniecznie numerki

1. Data: 2003-07-11 07:01:01

Od: "belunia" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo wam dziekuje za zainteresowanie.
Wczoraj troche dostalam na maila, troche posciagalam w nocy i juz troche
mam:)
teraz musze sobie poogladac i poukladac :)
Jak zrobie porzadek, ummieszcze na serwerze i kazdy bedzie mogl zobaczyc co
mam i sciagnac wzory..
tylko nie wiem, czy te wzory nie sa chronione jakims prawem autorskim?
czy ktos wie?
i ostatnie pytanie.. kto xxx cos z Lanarte?
bardzo chcialabym porozmawiac z ta osoba.
Ja wlasnie skonczylam xxx glowe konia i zrebaka ( dostalam od Sani i od
Moni)
Konie sa cudne! Jak na moj gust nawet ladniejsze niz w oryginale..
ale niestety troszke inne
np. uszy maja czarno brazowe a na obrazku wyraznie 3 kolorowe (czarny, braz,
pomarancz)
mordka na rysunku tez jest 3 kolorowa, na schemacie 2 kolorowa .. itd..
Na szczescie do wyszycia tego konia potrzeba bylo 6 kolorow.. i wyglada to
fajnie
ale Lanarte boje sie wyszywac, tam jest duzo kolorow..
Czy macie takie doswiadczenia?
czy sami przerabiacie schematy?
Nigdy dotad nie xxx obrazkow (jedynie serwetki, obrus.. ) i nie mam
doswiadczenia.
Bardzo bylabym wdzieczna za sugestie.
I jeszcze jedno.. obiecuje ostatnie pytanie
co robicie z tymi "obrazkami"?
no bo przeciez sciany maja ograniczone "miejsce" :)))

pytam bo tak mi sie podobaja obrazki Lanarte .. wszystkie :))))))

pozdrawiam z pochmurnego Rzeszowa
belunia

1. Data: 2003-07-11 07:22:09

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>
> [...]
> no bo przeciez sciany maja ograniczone "miejsce" :)))
>
> pytam bo tak mi sie podobaja obrazki Lanarte .. wszystkie :))))))

Hehehe, poruszylas powazny problem ;-)
Ja powoli dojrzewam do traktowania scian jako wystawy sezonowej, tzn to co
na scianie wisi odpowiada tematyka porze roku. Zaczelam od zmiany dekoracji
w okresi Bozego Narodzenia. Staram sie jesli to mozliwe wykorzystac ramki i
wymieniac tylko ,,wklad". Teraz ma klopot, bo kawalek sciany przeznaczony na
haftowane zwierzaczki juz sie calkiem zapelnil. Chyba znow bede musiala
zrobic podzial - jeden kwartal same koty, drugi inna zywina :-)))

Grazyna

1. Data: 2003-07-11 08:09:45

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

belunia <b...@a...pl> napisał(a):

wzory nie sa chronione jakims prawem autorskim?

> czy ktos wie?

Sa. Tak brzmi najkrotsza odpowiedz.

> i ostatnie pytanie.. kto xxx cos z Lanarte?

> bardzo chcialabym porozmawiac z ta osoba.

Ja -okropna Ciotka Paszczaka- uwielbiam ich wzory i NIE CIERPIE schematow.
Sprawiaja wrazenie, jakby byly rysowane przez dzieci. I wszystko jest tam na
raz; i wzor, i kontur - na jednym malo czytelnym schemacie.

> ale Lanarte boje sie wyszywac, tam jest duzo kolorow..

Dlatego kupuje gotowe zestawy (zazwyczaj b.drogie), aha, czesto plotno jest
podkolorowane, i dlatego to wychodzi inaczej, niz robione tylko ze schematu.

> Czy macie takie doswiadczenia?

W zestawie masz wszystkie nici, czasami jednego koloru potrzebujesz ok.50cm.
doslownie.

> czy sami przerabiacie schematy?

Czasami (uzywam profesjonalnego programu RSN). Jest polski Haftek, darmowy, do
sciagniecia.

> co robicie z tymi "obrazkami"?

Rozdaje jako prezenty!!! Strasznie pracochlonne (o cenie wyjsciowej nie
wspominajac) - ale jak sie zobaczy mine obdarowanego...

> pozdrawiam

Anna

1. Data: 2003-07-11 08:27:37

Od: "belunia" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sa. Tak brzmi najkrotsza odpowiedz.

no to problem,
musze pomyslec co zrobic :)

> [...]
na
> raz; i wzor, i kontur - na jednym malo czytelnym schemacie.

a co wyszywalas? masz moze zdjecie ?
chetnie bym zobaczyla

> Czasami (uzywam profesjonalnego programu RSN). Jest polski Haftek,
darmowy, do
> sciagniecia.

Haftkiem probowalam ale nie bardzo mi sie podoba
a ten RSN mozna skas sciagnac? czy kupic?

> Rozdaje jako prezenty!!! Strasznie pracochlonne (o cenie wyjsciowej nie
> wspominajac) - ale jak sie zobaczy mine obdarowanego...

no tak :)

a masz moze gdzies w sieci umieszczone wyszyte przez ciebie obrazki?

przez tego Lanarte nie moge sie skupic na pracy
belunia

1. Data: 2003-07-11 09:06:32

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

belunia <b...@a...pl> napisał(a):

> a co wyszywalas?

Glownie kompozycje z kwiatow. I obrazek dziecka na dloni. Widoczek z ogrodka.
Tylko tyle, wiem to niezbyt imponujace...

Wyszywam i innych firm ( np.Dimentions, Janlyn).

masz moze zdjecie ?

> chetnie bym zobaczyla

Nie mam -porozdawalalam obrazki, i nie zrobilam zdjec!! I nie moge sie
pochwalic,a chcialabym.

A teraz robie (w przerwach miedzy frywolitkami) taki b. duzy bukiet. Zabawa na
caly rok, albo dluzej... gdzies kolo 100 kolorow!

> Haftkiem probowalam ale nie bardzo mi sie podoba

> a ten RSN mozna skas sciagnac?

Ja go kupilam. Czy mozna sciagnac demo - nie wiem. Poszukaj w sieci:
Producent nazywa sie Focus Multimedia.

> a masz moze gdzies w sieci umieszczone wyszyte przez ciebie obrazki?

Nie...nie mam strony domowej.

Na codzien jestem BARDZO zajeta Ciotka Paszczaka, i tylko teraz, w tym
miesiacu mam czas zeby cos NAPISAC w grupie. Zazwyczaj jestem tylko
czytelnikiem, od czasu do czasu.

Ale pracuje nad taka stronka dla poczatkujacych typu pytania/odpowiedzi. (z
zalozenia bez obrazkow -mam dostep tylko przez modem). Tylko kiedy ja skoncze,
tez nie wiem. Nie lap tylu Paszczakow za ogon...wiem.

> przez tego Lanarte nie moge sie skupic na pracy

Oj!

Pozdrawiam serdecznie,

Anna

1. Data: 2003-07-11 15:11:04

Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam pojemna skrzynke i chetnie przyjme kazda ilosc ..
> Tak mi glupio prosic, ale jeszcze nie dorobilam sie wzrorkow i nie mam sie

Mam chyba ze 100 obrazkow z lanarte - ale musialabys sprecyzowac, ktorych
poszukujesz. Najlepiej numerami. A wyszywam wlasnie dziewczyne z koniem
Lanarte, bardoz mis ie podoba powiem neiskromnie:) ze schematem i kolorami
jak na razie odpukac nie mam problemu...
pzdr
yenn (w-wa)

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

[xxx] jednokolorowe
Strony na temat haftu gobelinowego
[FRYWOLITKA] Wzorki
disney