wybielanie zebow

1. Data: 2004-07-17 14:55:07

Temat: wybielanie zebow
Od: "Marcin Zawadzki" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na dwoch klach mam taki jakby zolty osad. Pozostale zeby sa biale. jak mozna
sie go pozbyc domowymi sposobami?(Szorowanie pasta 3xdziennie prawie nie
skutkuje)

2. Data: 2004-07-17 19:13:26

Temat: Re: wybielanie zebow
Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

domowymi sposobami, to chyba tylko sproszkowany pumeks do pasty do zębów
;-)
Piotr
Oczywiście jeśli to osad

Użytkownik "Marcin Zawadzki" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:cdbekb$9em$1@inews.gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/

3. Data: 2004-07-17 19:30:10

Od: "Kamil Łęcki" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

??:D Zartujesz??mam myc zeby pumeksem??:D:D?? Mi to wlasnie by wygladalo na
jakis osad. No bo coz to moze byc innego jak jest tylko na 2 zebach i to na
dodatek tych samych. Takie zolte cus, nie obejmuje calego zeba, sama gora
przy dziasle jest ok(tzn. biala)

4. Data: 2004-07-18 07:37:37

Od: "daśka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na dwoch klach mam taki jakby zolty osad. Pozostale zeby sa biale. jak mozna
> sie go pozbyc domowymi sposobami.

Myślę, ża warto byłoby to pokazać swojemu stomatologowi, bo coś mi się wydaje,
że trójki mają prawo być nieco ciemniejsze niż jedynki i dwójki.
A jeżeli rzeczywiście jest na nich coś do usunięcia (kamień?), to domowymi
sposobami raczej tylko im zaszkodzisz.
Pozdrowienia!
daśka

5. Data: 2004-07-18 08:10:30

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trochę żartuję a trochę nie. Jak osad, to trzeba usunąć go mechanicznie.
Domowymi sposobami nie proponuję Ci śrubokręta jako kirety (takie narzędzie
do ściągania osadów). Można użyć pilniczka do paznokci.
Oczywiście wszystkie "domowe" sposoby to takie same żarty. Ale skoro nie
możesz iść do dentysty, to chyba tylko to pozostaje. Domestosa nie polecam
;-)
Piotr

Nerwica i PRAMOLAN
Bardzo pilne !!!