wyczyścić grupę ze śmieci

1. Data: 2007-01-15 12:32:27

Temat: wyczyścić grupę ze śmieci
Od: v...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Wszyscy bluzgacze, starodawni, kupki i tp. ścierwa to do was.
Jesteście małymi, żałosnymi odpadami własnej głupoty i
niedorozwoju. Wasze miejsce jest w obozach zamkniętych dla agresywnych
niedorozwojów, jakimi jesteście. Możecie sobie pobluzgać na ten
wątek i dać upust waszej chorej wyobraźni. Nic więcej nie
jesteście w stanie w życiu osiągnąć. Kompleksy małego członka
leczy się u specjalistów a nie ubliżając kobietom. No ale czego
można oczekiwać od obsrańców, których poziom inteligencji jest
mniejszy od poziomu rozwielitki (jeśli wiecie, co to rozwielitka? a
szcerze wątpię). Radzę wam spieprzać na grupę bluzgaj i zagrzebać
się ponownie w gnoju, z którego wypełzliście. Nie nazwę was
robakami, bo nie chcę im ubliżać. Jesteście czymś gorszym.
Postaram się by wasze IP zostało określone i poniesiecie
zasłużoną karę za swoje zachowanie i słowa. Zasrańcy, tak się
nazywacie.

2. Data: 2007-01-15 12:46:30

Temat: Re: wyczyścić grupę ze śmieci
Od: "Zwolo" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

v...@g...pl napisał(a):
> [...]
> Postaram się by wasze IP zostało określone i poniesiecie
> zasłużoną karę za swoje zachowanie i słowa. Zasrańcy, tak się

Wydaje mi się, że pisząc takie wiadomości nie rozwiązujasz sprawy
tylko ją nawarstwiasz ;).
Jak Ci się nie podobają czyjeś wypowiedzi to możesz ich nieczytać.
Mi też jest czasami przykro z powodu dużych ilości przeczytanych
nieprzyzwoitych słów, ale to nie jest powód który dawałby mi prawo
do wciągnięcia się w tą samą zabawę i dania satysfakcji
prowokatorom. ;) Pozdrawiam.

3. Data: 2007-01-15 13:00:22

Od: unkhas <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwolo napisał(a):
> Wydaje mi się, że pisząc takie wiadomości nie rozwiązujasz sprawy
> tylko ją nawarstwiasz ;).

Obojętność oznacza tu akceptację.

> [...]
> nieprzyzwoitych słów, ale to nie jest powód który dawałby mi prawo
> do wciągnięcia się w tą samą zabawę i dania satysfakcji

Ja się zgadzam z vaclavem, nazwa grupy wiele obiecuje a po wejściu
okazuje się, że to zwykła piaskownica z bandą czworonogów (tu oczywiście
przesadzam czworonogów jest tu kilku, ale za to niemych użytkowników
sporo). Obserwuję tą grupę z pewną nadzieją, która powoli się ulatnia,
nadzieją, że zgodnie z nazwą będzie można tu o czymś poważnym
porozmawiać. Popieram vaclava.

4. Data: 2007-01-15 13:12:10

Od: "Zwolo" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

unkhas napisał(a):

> [...]
> sporo). Obserwuję tą grupę z pewną nadzieją, która powoli się ulatnia,
> nadzieją, że zgodnie z nazwą będzie można tu o czymś poważnym

Zawsze się znajdzie ktoś kto może zepsuć rozmowę ;), nastrój,
humor ;).
W życiu codziennym też spotykamy różnych ludzi i zastajemy różne
sytuacje.
Nie wszystko można w prosty sposób wyeliminować. Jest to dość
przykre, ale prawdziwe.

5. Data: 2007-01-15 13:26:53

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "unkhas" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> Zwolo napisał(a):

(cyk)

> [...]
> sporo). Obserwuję tą grupę z pewną nadzieją, która powoli się ulatnia,
> nadzieją, że zgodnie z nazwą będzie można tu o czymś poważnym

Ja też się zgadzam z Vaclavem, ale nie z Tobą.
Gdzieś wymyślił związek pomiędzy publiczną publikacją,
a swoim ja?
Jak czarno na białym, to idziesz w dym?

O czym poważnym?
Najświętszą rzeczą którą muszę dzisiaj zrobić,
to imieniny Bambi. Bambi ma 10 centymetrów.
Jest żyrafą. I galaretki które lubi, już są przygotowane.
Bambi ich nie zje, bo jest z pluszu.
A Ty mi wyjeżdżasz z "Obserwacją...pewnej nadziei".
Po, cholerę była Ci gwiazdka?
Poszedłeś, by spojrzeć?

Nie poszedłeś. Na wybuchy poszedłeś,
ale przegapiłeś tą gwiazdę.

Nie męcz mnie i nie mów, że mam rację.

Nie wierzysz w brednie.
Ok.
Udokumentować?

Zdeklaruj "co", a będę dokumentować.

ett

6. Data: 2007-01-15 13:41:36

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

v...@g...pl napisał(a):

(ciach)

To po cholere ich czytasz? A KF nie masz? "Zyj i daj zyc innym"...

pozdrawiam
Quasi

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky

7. Data: 2007-01-15 13:44:03

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15 Jan 2007 04:32:27 -0800, v...@g...pl napisał(a):

> Wszyscy bluzgacze, starodawni, kupki i tp. ścierwa to do was.

Jestes madrala... frajerem. Chcesz naprawic ta grupe? Zacznij robic cos
konstruktywnego, bo tym postem malo sie od nas rozniles, no po za glupota
zawarta w nim i brakiem bluzgow. Co cie boli tak na prawde? Dlaczego sie do
nas dopierdalasz?

--
JA! maly -|- Potrzebuje zmian, wiec szukam
JA! sredni -|- MADRYCH rozmow: GG: 5793410

8. Data: 2007-01-15 13:45:22

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15 Jan 2007 04:46:30 -0800, Zwolo napisał(a):

> Jak Ci się nie podobają czyjeś wypowiedzi to możesz ich nieczytać.
> Mi też jest czasami przykro z powodu dużych ilości przeczytanych
> nieprzyzwoitych słów

Spytam tak po ludzku, bo ja tego nie rozumiem. Dlaczego moze byc komus
przykro, jesli przeczytal pare kurw i spierdalajek?

9. Data: 2007-01-15 13:48:33

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jan 2007 14:26:53 +0100, eTaTa napisał(a):

> Po, cholerę była Ci gwiazdka?
> Poszedłeś, by spojrzeć?
>
> Nie poszedłeś. Na wybuchy poszedłeś,
> ale przegapiłeś tą gwiazdę.

Ty jestes dziwaczka w chuj, ale lubie cie czytac. Napisz cos dla mnie.

10. Data: 2007-01-15 14:07:52

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Starodawny" <n...@C...com> napisał w wiadomości

> Spytam tak po ludzku, bo ja tego nie rozumiem. Dlaczego moze byc komus
> przykro, jesli przeczytal pare kurw i spierdalajek?

To akurat jest proste.Może nawet Ty zrozumiesz.

Widziałeś zagrożenie? Nie piszę o pasie tatusia,
czy jakimś zboku, lub nadciągającemu
pięćset tonowemu pociągowi.
Ale o takim...
"Wooo"! krzykniętym do szoferki zaspanego
kierowcy.
Oczywiście Bobiki są na tyle .... no nie ważne,
posprzątają trupy, i po krzyku.

Więc wyobraź sobie, jakiegoś pajaca, np: mnie.
który stracił całą rodzinę przez taki jeden
popis elokwencji.

Co powinienem zrobić z nadawcą tego komunikatu?
Rambo, to jest "pryszcz".
Do dziesiątego pokolenia wybiję taką rodzinę,
za jedną taką głupotę i za jej skutek.

Rozumiesz?

ett

Naszło mnie...