wyczyścić grupę ze śmieci

11. Data: 2007-01-15 14:16:46

Temat: Re: wyczyścić grupę ze śmieci
Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa<e...@p...onet.pl>
news:eog1qf$8q3$1@news.onet.pl

[...]
> Rozumiesz?

Krócej: agresja werbalna często koreluje w realu z agresją fizyczną.
Usenet to nieco inny świat, ale...

I jeszcze: plugastwo w gębie w realu, to jak wiadro pomyj na głowę.
Niby nic się od tego strasznego nie stanie, ale...

Granica między pieprzem/swądem a pomyjami.

Paff

12. Data: 2007-01-15 15:42:05

Od: "Inga" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <v...@g...pl> napisał w wiadomości
s.com...
Wszyscy bluzgacze, starodawni, kupki i tp. ścierwa to do was.
Jesteście małymi, żałosnymi odpadami własnej głupoty i
niedorozwoju. Wasze miejsce jest w obozach zamkniętych dla agresywnych
niedorozwojów, jakimi jesteście. Możecie sobie pobluzgać na ten
wątek i dać upust waszej chorej wyobraźni. Nic więcej nie
jesteście w stanie w życiu osiągnąć. Kompleksy małego członka
leczy się u specjalistów a nie ubliżając kobietom. No ale czego
można oczekiwać od obsrańców, których poziom inteligencji jest
mniejszy od poziomu rozwielitki (jeśli wiecie, co to rozwielitka? a
szcerze wątpię). Radzę wam spieprzać na grupę bluzgaj i zagrzebać
się ponownie w gnoju, z którego wypełzliście. Nie nazwę was
robakami, bo nie chcę im ubliżać. Jesteście czymś gorszym.
Postaram się by wasze IP zostało określone i poniesiecie
zasłużoną karę za swoje zachowanie i słowa. Zasrańcy, tak się
nazywacie.

Twoja wypowiedz swiadczy tylko o tym, ze i Ty ponad stawonogi sie nie
wybijasz.
Widze, ze w Twoim przypadku terapia u specjalisty nie do konca dala pozadane
rezultaty co?
Tak dalece byla nieskuteczna, ze pozwolila Ci opanowac agresje i frustracje
na tle wymienionych przez Ciebie kompleksow na zasadzie zastepowania slow:
"spierdalaj", "kurwa", "popierdolony", "pizda", "chuj", "jebac" takimi
jak:"spieprzac", "scierwa", "obsraniec", "gnoj", "zasrancy".
Czym sie rozni kultura Twojej wypowiedzi od tych, przeciwko ktorym
wystepujesz? Oni maja ostry noz - Ty odrobine stepiony. Ot co.

Inga

13. Data: 2007-01-15 15:46:57

Od: "Inga" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Sory za blad w cytowaniu.

14. Data: 2007-01-15 17:39:11

Od: "blue taxi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<v...@g...pl>

> [...]

> Postaram się by wasze IP zostało określone i poniesiecie
> zasłużoną karę za swoje zachowanie i słowa. Zasrańcy, tak się

W Y P I E R D A L A J S T A D L A C H O C I A G U

przestan pierdolic wiewiorki.
czy twoja macocha ma penisa?
wpierdalasz gowna?

15. Data: 2007-01-15 23:47:57

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Starodawny" <n...@C...com> napisał w wiadomości

> Dnia Mon, 15 Jan 2007 14:26:53 +0100, eTaTa napisał(a):
[...]
> Ty jestes dziwaczka w chuj, ale lubie cie czytac. Napisz cos dla mnie.

Nie "dziwaczka w huj", tylko "dziwaczek", Fioletowy Fiucie.

--
Sławek

16. Data: 2007-01-15 23:48:30

Od: Sukin Kot <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Jan 2007 00:47:57 +0100, Slawek [am-pm] napisał(a):

> Nie "dziwaczka w huj", tylko "dziwaczek", Fioletowy Fiucie.

Zamknij pyszczajke.

--
JA! maly -|- Potrzebuje zmian, wiec szukam
JA! sredni -|- MADRYCH rozmow: GG: 5793410

17. Data: 2007-01-16 00:36:46

Od: "Katarzyna " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

blue taxi <b...@w...pl> napisał(a):

> W Y P I E R D A L A J S T A D L A C H O C I A G U
>
> przestan pierdolic wiewiorki.
> czy twoja macocha ma penisa?
> wpierdalasz gowna?

nie wiem cos za jedny/na ale nie podobasz mi sie. uzywasz wulgaryzmow w
bardzo idiotyczny sposob, czyli samych dla siebie. tak wiec zachecam cie do
opuszczenia tej grupy w trybie natychmiastowym.

18. Data: 2007-01-16 01:56:49

Od: "Bluzgacz" <b...@f...de> szukaj wiadomości tego autora

"Zwolo" <l...@o...pl> wrote in message
s.com...

>Mi też jest czasami przykro z powodu dużych ilości przeczytanych
>nieprzyzwoitych słów,

Ryczysz czasem przez to?
--

Bluzgacz
GG:5015

19. Data: 2007-01-16 01:59:14

Od: "Bluzgacz" <b...@f...de> szukaj wiadomości tego autora

"unkhas" <u...@g...pl> wrote in message

> Ja się zgadzam z vaclavem, nazwa grupy wiele obiecuje a po wejściu okazuje
> się, że to zwykła piaskownica z bandą czworonogów (tu oczywiście
> przesadzam czworonogów jest tu kilku, ale za to niemych użytkowników
> sporo).

Zgadzam sie z toba. Trzeba oczyscic te grupe z tych, ktorzy nie potrafia tu
pisac jak trzeba.
Pomoge nawet.

20. Data: 2007-01-16 02:00:45

Od: "Bluzgacz" <b...@f...de> szukaj wiadomości tego autora

"Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic> wrote in message

Nie wiem dlaczego Slawku, ale zawsze kojarzyles mi sie z pedalem.
--

Bluzgacz
GG:5015
alt.pl.zbluzgaj - kultura alternatywna