wyglad - pytanie do kobiet.....

101. Data: 2002-04-26 09:34:59

Temat: Re: wyglad - pytanie do kobiet.....
Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Apr 2002 11:05:54 +0200, podpisując się jako "Sokrates"
<d...@w...pl>, napisałeś (aś) :

>Może nie mieć wcale gał - byle bym ją zaraz miał.

ROTFL :)
Tego nie znałam - a jest przepiękne :))))))))))

Marzena

102. Data: 2002-04-26 09:43:16

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena Fenert" <m...@f...net> napisał w wiadomości

> ROTFL :)
> Tego nie znałam - a jest przepiękne :))))))))))
Sam to wymyśliłem na poczekaniu.:-))))))))))))
Pisalo się w końcu wiesze doobecnej żony.
Nie w tym stylu oczywiście!
Darek

103. Data: 2002-04-26 10:03:02

Od: "Anyia => Madzik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aab63k$j42$...@n...tpi.pl...

> Może nie mieć wcale gał - byle bym ją zaraz miał.

"przebierala, wybierala, i zadnego nie dostala"

"Mezczyzna moze byc tylko troche ladniejszy od diabla, byleby byl" (zdanie
mojej babci; dziadek byl jednak przystojny ;-) )

Magda

104. Data: 2002-04-26 17:36:21

Temat: Re: meble, kafelki i laptop
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Joanna Duszczyńska zapodała:

> Hmm... ja mam otwartą kuchnię i dobrze wiem w związku z tym jak wygląda
> sprzęt elektroniczny w kuchni...

Bez przesadyzmu, u mnie komp stoi w kuchni już 5 lat i jakoś go nie
wymienialiśmy, specjalnie też zapaćkany nie jest. Fakt, że między kompem a
kuchenką (jak najbardziej gazową) jest 4 m w linii prostej.
--
Pozdrawiam:
Justyna

105. Data: 2002-04-26 19:18:58

Od: "Joasienka" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena Fenert" <m...@f...net> napisał w wiadomości

A ja właśnie po lekturze tego wątku poszłam do fryzjera i mam włosy tak
ok.3 cm, ale najpierw uzyskałam zgodę TŻ (brzmiała "a rób co chcesz i
tak będę niezadowolony") więc poszłam i mam śliczną króciutką fryrurkę i
taką chciałam mieć od jakioś 5 lat.
Pozdrawiam , niebawem wrzuce fotke na stronke to mnie zobaczycie

--
Joasieńka, Włodek i Wiktor 2 lata, 2 mce.
SOPOT gg 1489928

106. Data: 2002-04-27 04:31:58

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Joanna Duszczyńska
<j...@p...onet.pl>, odpisuję zatem co następuje:

| Tylko łysy facet może być bardzo atrakcyjny w odróżnieniu od
kobiety...

A skąd wiesz, która nas Pani pociąga, a która nie? ;-)
Ładne jest to, co się komu podoba :-)
Jeden lubi pomarańcze, drugi lubi, jak mu nogi śmierdzą :-)

P.S. Może wypowie się Pani, która... lubi Panie? :-)

didziak :-)

107. Data: 2002-04-27 04:37:15

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Joanna Duszczyńska
<j...@p...onet.pl>, odpisuję zatem co następuje:

| Wymienione przez Ciebie wynalazki to placebo, a nizoral to
lekarstwo.

Nie będę o kamieniu na drodze polemizował, sądzę jednak, że obie
przypadłości można w pewnym stadium potraktować jako chorobę... a
co leczy chorobę, nazywają z reguły lekarstwem :->
Zwłaszcza, że taki tonik Oxy czy środek odchudzający (przy których
pracują całe sztaby medyków...)
Ale - ja się przecież nie znam ;-)

Jak dla mnie EOT :-)

didziak :->

108. Data: 2002-04-27 11:56:45

Od: "Aleksandra" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

didziak napisał:

> To Kora jest kobietą?!?!

Jest kobietą. [ Problemy z odróżnianiem płci? :-)) - bez obrazy ]
Każdy ogrodnik lubi inne kwiaty.
--
Ola Ś.

109. Data: 2002-04-27 23:29:57

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Aleksandra <a...@i...pl>, odpisuję
zatem co następuje:

| Jest kobietą.

No tak, to już wiem (ale otrząśnięcie się sporo mi zajęło :-))

| [ Problemy z odróżnianiem płci? :-)) - bez obrazy ]

Problemy z interpretacją żartów? :-)) - bez obrazy

| Każdy ogrodnik lubi inne kwiaty.

To coś to już jakaś poezja? :-)

No offence, pozdrawiam simpatico :-)
didziak :-)

110. Data: 2002-04-28 00:06:50

Od: marzka <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena Fenert wrote:

> Ja mam teraz włosy do ramion a chce na jeża - znaczy tak na 3 mm zebym
> mogla na dlugi czas zapomniec o grzebieniu.
> Moze tu jest pies pogrzebany - bo obciecie wlosow tak troche, lub
> zdeko wiecej mnie nie satysfakcjonuje i tak toto cholerstwo trzeba
> czesac, placze to sie, dziecko ciaga, do oczu wlazi....
> Cos czuje ze to taki moj nierozwiazywalny dylemat.
> Marzena

Pewnie tu jest pies pogrzebany :) Bo to dylemat miec zone z wlosami a bez wlosow
:)
Osobiscie zrobilam to raz w zyciu i wiecej bym nie zrobila, nawet nie zpowodu
wygladu (choc troche mnie rozczarowal efekt koncowy), ale glownie dlatego ze
FATALNIE potem odrastaja. Dlugo nie mozna nic z nimi zrobic bo sa za krotkie a
fryzura to ciezko nazwac. lepiej jeszcze troche nad tym pomysl :)

pozdrawiam
marzka
http://naszamartysia.republika.pl

Po 15 zmiana warty?
Uwazajcie na Klub Wakacyjny-oferta internetowa
Re: Wierność - nie_do_wiary?
EOT
Czy to jest zdrada? Ale ze mnie uparciuch