wyjazd z okazji dnia dziecka

1. Data: 2006-02-17 09:51:17

Temat: wyjazd z okazji dnia dziecka
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Chcielibyśmy (trójka klasowa) zorganizować naszym dzieciom (zerówka)
jednoniowy piknik z okazji dnia dziecka. Czy znacie jakieś ciekawe
miejsca, gospodarstwa agroturystyczne w okolicach Warszawy, które
organizują takie imprezy? Mają fajny plac zabaw, jakieś mini zoo,
przejażdzki bryczka itp.
Szukałam trochę w necie ale nie znalazłam zbyt wiele.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam
Bea

2. Data: 2006-02-17 11:14:42

Temat: Re: wyjazd z okazji dnia dziecka
Od: erich <e...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk napisał(a):

> [...]
> przejażdzki bryczka itp.
> Szukałam trochę w necie ale nie znalazłam zbyt wiele.

bylam kiedys z dziecmi pod warszawa na farmie strusi. w programie
oglądanie i karmienie strusi rzecz jasna, do tego dzików, jelonków i
ptactwa przeróżnego. Z atrakcji dodatkowych robienie jajecznicy ze
strusiego jaja (fuuu), które dzieci rozłupują wiertarką, jazda na
kucyku, głaskanie kozy, wata cukrowa i dyskoteka. Mi się podobało
średnio, zwłaszcza dyskoteka, ale dzieci były wycieczką zachwycone a o
to chyba chodzi. Jak jestes zainteresowana to moge poszukac czy mam na
nich jakies namiary. Tylko trzeba się wstrzelić z pogodą- jak jedzie się
po deszczu i jest błoto to strasznie śmierdzi:( Ale my byliśmy chyba w
marcu, w czerwcu powinno być lepiej.
pzdr

3. Data: 2006-02-17 11:21:07

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miejsca, gospodarstwa agroturystyczne w okolicach Warszawy, które
> organizują takie imprezy? Mają fajny plac zabaw, jakieś mini zoo,

To nie jest gospodarstwo agroturystyczne, ale polecam. Urządzaliśmy tam
urodziny synowi i kilku kolegom:
http://www.pepeland.pl/index0.html

Małgosia

4. Data: 2006-02-17 12:39:47

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kolorowa" <v...@a...pl> wrote in message

> To nie jest gospodarstwo agroturystyczne, ale polecam. Urządzaliśmy tam
> urodziny synowi i kilku kolegom:
> http://www.pepeland.pl/index0.html

Fajna sprawa:))
Anka

5. Data: 2006-02-17 12:44:35

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.akant.waw.pl/229256561.php

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
Marek (27.02.2000) i Majka (22.04.2005)

6. Data: 2006-02-17 17:00:15

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

erich wrote:

> [...]
> nich jakies namiary. Tylko trzeba się wstrzelić z pogodą- jak jedzie się
> po deszczu i jest błoto to strasznie śmierdzi:( Ale my byliśmy chyba w

Napisz po prostu gdzie to jest pod Warszawą a ja sobie poszukam. Jak nie
znajdę to odezwę się na priva.
Chcę sprawdzić ofertę kilku miejsc i porównać. Również pod względem
cenowym. Wycieczka nie może być bardzo droga. W klasie mojej córki są
dzieci z domów o różnej zamożności i nie chcielibyśmy narażać ich
rodziców na zbyt duże koszty.

Pozdrawiam
Bea

7. Data: 2006-02-17 17:06:43

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kolorowa wrote:

> To nie jest gospodarstwo agroturystyczne, ale polecam. Urządzaliśmy tam
> urodziny synowi i kilku kolegom:
> http://www.pepeland.pl/index0.html

Dzkiękuję za odzew. Ich oferta na www wygląda interesująco.

Pozdrawiam
Bea

8. Data: 2006-02-17 17:07:37

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa wrote:

> http://www.akant.waw.pl/229256561.php

Dziękuję za info.

Pozdrawiam
Bea

9. Data: 2006-02-18 22:16:16

Od: "Martens" <m...@5...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
podobno fajne :)
http://galtra.republika.pl/
pozdrawiam, Marta

10. Data: 2006-02-20 10:39:47

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Martens wrote:
> Witaj,
> podobno fajne :)
> http://galtra.republika.pl/
> pozdrawiam, Marta

Oryginalna propozycja. Dzięki za podpowiedź.

Pozdrawiam
Bea

Zniszczą najstarszą 88 -letnią, polską średnią szkołę budowlaną
Do Elske
Jakie nagrody dla dzieciakow z zespolu tanecznego
Ból brzucha u 12-latka
Ból brzucha u 12-latka