wymaz z nosa- problemy, proszę o pomoc

1. Data: 2005-10-08 17:56:58

Temat: wymaz z nosa- problemy, proszę o pomoc
Od: ">>Darko<<" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moj syn, lat 15 od dwóch lat ma problemy z katarem. Zimą chodził bez czapki
i przeziebił sobie głowę {tak mi się wydaje}
Robiłam mu testy, nie jest alergikiem.
Ma skrzywioną przegrodę nosa, proponowano operację lecz ja narazie
chciałabym się wstrzymać, ponieważ nie wiem czy to napewno ta przegroda jest
przyczyną tego kataru.
Teraz jestem bardziej zaniepokojona ponieważ co 2 , 3 tygodnie pojawia mu
sie ropa na migdałach, gardło w sumie go nie boli i nie gorączkuje ale ropa
jest.
Zrobiłam mu również wymaz z nosa i ma takie bakterie;
str lewa
1 streptococcus orale
2 stapkylococcus loagulazo- ujemny
3 moraxella cotarrkalis
str prawa
1 stapkylococcus loagulazo- ujemny
2 corynebacterium sp
sory jeśli napisałam z błędami
czy te bakterie mogą wywoływać katar?

nie wiem co dalej robić, czy zrobic mu jeszcze wymaz z gardła?
Czy poddać go operacyjnej korekcie przegrody?
pomóżcie zmartwionej matce :(

Marysia

1

2. Data: 2005-10-08 19:34:47

Temat: Re: wymaz z nosa- problemy, proszę o pomoc
Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ">>Darko<<" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Moj syn, lat 15 od dwóch lat ma problemy z katarem. Zimą chodził bez
czapki
> i przeziebił sobie głowę {tak mi się wydaje}

Z ciekawości: co to znaczy przeziębić sobie głowę?
Gosia

3. Data: 2005-10-08 19:50:59

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik ">>Darko<<" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> czapki
>
> Z ciekawości: co to znaczy przeziębić sobie głowę?
> Gosia

Nie domyślasz się? Pewnie chodzi o przewlekłe zap.zatok.
O.

4. Data: 2005-10-09 07:02:00

Od: "slonzok62" <s...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

witanko

mialem to samo
zrobili operacje przegrody
po 2 latach wrocilo sie
dalej mam problemy z zatokami
ale z twoim synem nie jest tak zle
skoro chodzi bez czapki
jak go zacznie leb bolec to zmieni zdanie
trzeba przeswietlic zatoki
i dac wlasciwy antybiotyk aby zniszczyc ognisko

pozd alojzy

5. Data: 2005-10-09 14:03:01

Od: ">>Darko<<" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze to jest osłabienie odpornosci organizmu?
skad te anginy?

6. Data: 2005-10-10 21:21:12

Od: "Marcin N." <m...@w...pl.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-10-2005 o 19:56:58 >>Darko<< <z...@g...pl> napisał:

> nie wiem co dalej robiae, czy zrobic mu jeszcze wymaz z gard?a?
> Czy poddaae go operacyjnej korekcie przegrody?
> pomó?cie zmartwionej matce :(
>
> Marysia
>

> 1

Drobnoustroje, ktore wymienilas w przypadku infekcji moga wlasnie dawac
podobne objawy. A na dodatek powracajace zakazenia i problemy z migdalkami
wskazuja na tlace sie ognisko zakazenia. Dodatkowo skrzywienie przegrody
nosa moze miec zly wplyw, poniewaz ze wzgledu na nieprawidlowosc
anatomiczna moze utrudniac leczenie, odplyw ropy itp. Skoro lekarze
zaproponowali leczenie operacyjne, a nic innego nie pomaga, zastanowilbym
sie powaznie nad zabiegiem.

Marcin

7. Data: 2005-10-11 21:03:34

Od: ">>Darko<<" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję za odpowiedź
właśnie w tym problem że nikt z lekarzy nie bierze nawet pod uwagę żadnych
tych drobnoustroi ,nie próbowano go leczyc pod tym względem
tylko od razu kiedy poszłam do laryngologa ,pani doktor stwierdziła że jest
krzywa przegroda i trzeba zrobic operację.
nawet nie kazała robić zadnych badań ani wymazów z nosa (ja sama na własną
rękę je zrobił;am) Właśnie nie wiem czy zrobić także z gardła. No i co
dalej może iść prywatnie do laryngologa z tymi wymazami?
Marysia

8. Data: 2005-10-13 15:02:46

Od: "Marcin N." <m...@w...pl.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11-10-2005 o 23:03:34 >>Darko<< <z...@g...pl> napisał:

> [...]
> w?a?nie w tym problem ?e nikt z lekarzy nie bierze nawet pod uwag?
> ?adnych
> tych drobnoustroi ,nie próbowano go leczyc pod tym wzgl?dem
> tylko od razu kiedy posz?am do laryngologa ,pani doktor stwierdzi?a ?e
> jest
> krzywa przegroda i trzeba zrobic operacj?.
> nawet nie kaza?a robiae zadnych bada? ani wymazów z nosa (ja sama na
> w?asn?
> r?k? je zrobi?;am) W?a?nie nie wiem czy zrobiae tak?e z gard?a. No i co
> dalej mo?e i?ae prywatnie do laryngologa z tymi wymazami?

A lekarz widzial ten posiew? Jesli to skrzywienie przegrody nie jest
bardzo znaczne wydaje mi sie czyms sensownym zrobienie posiewu,
antybiogramu a nastepnie leczenie "celowane" antybiotykiem na ktory
wyhodowane drobnoustroje sa wrazliwe. Mozesz isc do laryngologa (jesli
jest taka mozliwosc prywatnie)i porozmawiac na ten temat. Z gory jednak
mowie ze rozni lekaze rozne teorie posiadaja.

--
Marcin

9. Data: 2005-10-13 17:30:54

Od: ">>Darko<<" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Marcin tak też zrobię, jutro rano idę z synem na wymaz z gardła i po
odebraniu wyniku pędzę prywatnie do laryngologa
Pozdrawiam Cię serdeczniie
Marysia

Co najlepsze na nerwicę?
Wilekosc ekranu telewizora a wielkosc pomieszczenia
operacja endoskopowa zatok przynosowych
Zapalenie ślinianki przyusznej
ropa