wymienię, sprzedam, a nawet oddam w czyste i dobre ręce

1. Data: 2000-03-11 21:44:56

Temat: wymienię, sprzedam, a nawet oddam w czyste i dobre ręce
Od: "Staszek Nowak" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poraz drugi (i chyba ostatni- bez spamu) ogłaszam moją skrzynkę z
trzydziestoma młodymi (jeszcze nie kwitnącymi) zwartnicami, czyli
Hippeastrum, czyli potocznie nazywanymi amarylkami, ale niepoprawnie
amarylisami. Cztery kielichy kwiatowe o barwie łososiowo- czerwonej powinne
wyrosnąć na długiej zielonej rurkowatej, wypełnionej (chyba) wodą łodydze.

Staszek- handlarz z Krakowa :)

1. Data: 2000-03-13 10:39:59

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szkoda, że mieszkasz daleko ode mnie. Zdecydowałabym się na składaną przez
Ciebie ofertę i miałabym do zaoferowania coś w zamian z mojej działki.
Ale nie wybieram się do Krakowa, a mieszkam w Zdzieszowicach na
Opolszczyźnie.
Krystyna

Użytkownik Staszek Nowak <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:s7zy4.13236$S...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-03-13 14:09:37

Od: g...@p...com.pl (Jarek Grzelak) szukaj wiadomości tego autora

chetnie sie nimi zajme (rece mam czyste gdy tylko nie kopie, a dobre to
chyba zawsze)
mozemy ubic interes
P.S. pisz na ten adres jesli mozesz g...@p...com.pl
pozdrowka
Jarek

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-03-15 12:54:41

Od: "DAMIAN WIENCZEK" <o...@d...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwielbiam te rośliny jeżeli jest to możliwe to chętnie bym je odkupił

Damian z Gliwic

odrzutowa łopata
Rośliny do ciemnego pokoju...?
nowosci na ogrody.agrosan.pl