wynagrodzenia

1. Data: 2003-10-04 21:14:07

Temat: wynagrodzenia
Od: "Piotr [Trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Dotarłem do minimalnych stawek wynagrodzenia zasdadniczego nauczycieli
(rozporządzenie MENiS).

Ale są jeszcze dodatki. Jle one średnio wynodzą (+/-), lub wynosić mogą ?

2. Data: 2003-10-05 08:53:14

Temat: Re: wynagrodzenia
Od: "zona alberta" <misia [CUT THIS]@fr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr [Trzykoty] <t...@o...pl> typed:

> Ale są jeszcze dodatki. Jle one średnio wynodzą (+/-), lub wynosić mogą ?

Nauczycielom przysługuje dodatek funkcyjny za zajmowanie stanowisk
określonych w poniższej tabeli według stawek w niej zawartych:

Dyrektor szkoły 500 - 900
Wicedyrektor 300 - 500
Wychowawca 30 - 50
Opiekun stażu 30 - 50

Oprocz tego o stawkach dodatków (z wyjątkiem dodatku za wysługę lat i
wiejskiego, (ustawa)) decyduje organ prowadzący szkołę.

Reszta do wyszukania w googlach.

żona

3. Data: 2003-10-05 10:21:33

Od: "Piotr [Trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zona alberta" <misia [CUT THIS]@fr.pl> napisał w wiadomości
> Oprocz tego o stawkach dodatków (z wyjątkiem dodatku za wysługę lat i
> wiejskiego, (ustawa)) decyduje organ prowadzący szkołę.
> Reszta do wyszukania w googlach.

Znalazłem prawie wszystkie, tylko nie mogę oszacować ile może wynosić ten
dodatek motywacyjny.
Orientujecie się w jakich granicach przyznaje go organ prowadzący ??? Nie
jestem nauczycielem, więc pytam, może o rzeczy oczywiste dla innych ;)

4. Data: 2003-10-05 10:26:28

Od: "Miro" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr [Trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Orientujecie się w jakich granicach przyznaje go organ prowadzący ??? Nie
> jestem nauczycielem, więc pytam, może o rzeczy oczywiste dla innych ;)

Zależy od szkoły.
Ale z tego co się orientuję jeśli dodatek wogule jest to waha się w
granicach 3 - 10%

--
Mirosław P.
GG 1119311

5. Data: 2003-10-05 21:26:35

Od: "Yorick" <y...@p...pl.dodatek.antyspamowy> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr [Trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Orientujecie się w jakich granicach przyznaje go organ prowadzący ??? Nie
> jestem nauczycielem, więc pytam, może o rzeczy oczywiste dla innych ;)

W ubiegłym roku szkolnym 'mój' organ prowadzący przyznał wszystkim podległym
placówkom dodatek motywacyjny w wysokości 0 % (słownie: zero procent). Nawet
dali nam to na piśmie...

Yorick

6. Data: 2003-10-06 18:22:03

Od: "julita" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nauczycielom przysługuje dodatek funkcyjny za zajmowanie stanowisk
> określonych w poniższej tabeli według stawek w niej zawartych:

Witam serdecznie.
Nie wiem ile ma dyrektor u mnie w szkole, ale wiem to, że ja i moi koledzy
za wychowawstwo dostajemy po 20 zł brutto, a motywacyjne średnio na etat to
50 zł brutto, pod warunkiem że się zasłuży. Niektórzy nie dostają nic.
Pozdrawiam serdecznie Julita

7. Data: 2003-10-06 18:36:04

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
podległym
> placówkom dodatek motywacyjny w wysokości 0 % (słownie: zero procent).

U nas od kilku lat jest 2% dla wszystkich, też odgórnie...

pozdrowienia
Dorota

8. Data: 2003-10-06 20:02:05

Od: "Jarek" <t...@W...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Orientujecie się w jakich granicach przyznaje go organ prowadzący ??? Nie
> jestem nauczycielem, więc pytam, może o rzeczy oczywiste dla innych ;)
W szkołach publicznych kwota przeznaczona na te dodatki to jest (było?) 5%
całości funduszu przeznaczonego na wynagrodzenia pracowników dydaktycznych
do podziału między nich według
widzimisię dyrektorka. Ponieważ dodatek motywacyjny wynosi 0÷20% to np.
kilka osób (niekoniecznie 4) musi mieć 0% aby jedna miała 20%.

Jarek

9. Data: 2003-10-07 17:55:08

Od: Anka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr [Trzykoty] napisał:

> [...]
> Orientujecie się w jakich granicach przyznaje go organ prowadzący ??? Nie
> jestem nauczycielem, więc pytam, może o rzeczy oczywiste dla innych ;)

w jednej pracy jest tak że dyrekcja dzieli forsę na motywacyjne wg
regulaminu, za każdą konkretną rzecz mozna dostac jakąś kwotę chyba 1%
np. za skończenie podyplomowych, ja w ubiegłym roku dostałam ok. 30 zł
brutto a w tym ok. 60, oczywiście nie dostaja nic nowi pracownicy i
pracownicy po urlopach zdrowotnych czy macierzyńskich bo to dodatek za
zasługi z poprzedniego roku
a w drugiej pracy jest tak że motywacyjne co roku dostaje kilka stałych
osób (pro forma tylko jedna osoba co roku się zmienia a reszta to
przyjaciółki dyrektora) a reszta nie dostaje nic

10. Data: 2003-10-07 19:12:03

Od: "Jarek" <t...@W...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
widzimisię dyrektorka. Ponieważ dodatek motywacyjny wynosi 0÷20% to np.
kilka osób (niekoniecznie 4) musi mieć 0% aby jedna miała 20%.

PS. Sorry jeśli ten post jest 2x - na serwerze tpi go widac a na niektórych
mirrorach nie.

nowe nazewnictwo edukacji wczesnoszkolnej
programu pracy koła j. niemieckiego
testy na UG
testy
Zarób na pracach dyplomowych swoich znajomych