wynik badania anty-hbs

1. Data: 2007-03-06 11:26:21

Temat: wynik badania anty-hbs
Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

witam,

właśnie odebrałem badania na anty HBs. Mój wynik to 21.2 mlU/ml (niski
poziom przeciwciał). Wiem, że i tak muszę skonsultować się z lekarzem,
ale już teraz ogarnia mnie panika, a lekarza nie zobaczę przez
najbliższe dni, bo wszędzie niesamowite kolejki.
Czy w związku z powyższym mogę prosić o wyjaśnienie, co może oznaczać
ten wynik?

piotrek

2. Data: 2007-03-07 15:13:01

Temat: Re: wynik badania anty-hbs
Od: b...@v...pl (a) szukaj wiadomości tego autora

f...@g...com wrote:

> [...]

> najbliższe dni, bo wszędzie niesamowite kolejki.
> Czy w związku z powyższym mogę prosić o wyjaśnienie, co może oznaczać

ja miałem p/ciała anty Hbs 11,6mJU/ml a antygen Hbs>240.
Lekarz tez mi nic nie powiedział czy mam wzw czy nie??
nie dostałęm nawet skierowania do zakaźnego, bo jak poiwedziął wszystko
jest Ok...

Temperatura- przeziebienie czy zapalenie płuc poradzcie
Rany na skórze głowy
krwawienie powazne
DZIWNA SPRAWA
słodycze raz jeszcze