wynik usg tarczycy

1. Data: 2003-08-07 21:46:57

Temat: wynik usg tarczycy
Od: "DRka" <s...@j...dziekujemy> szukaj wiadomości tego autora

Witam raz jeszcze

Czy ktoś mógłby ocenić wynik badania USG tarczycy ?
Znajoma ma zamówioną wizytę u endokrynologa,
ale ponieważ dopiero na przyszły tydzień, a nieco martwi
się wynikiem, poprosiła mnie by zapytać Was
o opinię.

Cytuję :
"tarczyca położona prawidłowo, w niewielkim stopniu powiększona w
/nieczytelne/ podłużnym płata prawego, normoechogenna.
Płat lewy jednorodny. W płacie prawym - grzbietowo drobna torbielkowata
przestrzeń płynowa o śr. 5 mm.
płat prawy o wym. 18/18/56 mm
płat lewy o wym. 17/17/51 mm."

Czy ten wynik badania może być niepokojący
dla 24 letniej dziewczyny ?

Pozdrawiam
Dziękuję
DRka

2. Data: 2003-08-08 07:48:23

Temat: Re: wynik usg tarczycy
Od: "Tomasz Bandurski" <b...@d...this.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DRka" <s...@j...dziekujemy> napisał w wiadomości
> [...]

> "tarczyca położona prawidłowo, w niewielkim stopniu powiększona w
> /nieczytelne/ podłużnym płata prawego, normoechogenna.
zapewne "przekroju"
[...]
> Czy ten wynik badania może być niepokojący
> dla 24 letniej dziewczyny ?
nie, sam wynik usg nie budzi niepokoju.
Ale usg ocenia tylko morfologię, wyglad tarczycy.
W ocenie funkcji tarczycy wazne sa m. inn. wyniki poziomow hormonow.

T. B.

3. Data: 2003-08-09 19:49:30

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 7 Aug 2003, DRka wrote:

> Czy ten wynik badania może być niepokojący
> dla 24 letniej dziewczyny ?

kto to wie? Nie leczymy wynikow tylko ludzi ... :)

P.

P.S.
USG tarczycy jest tylko jednym z badan i wynik jedynie tego
badania zazwyczaj nie przesadza o calosci>

--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

niepokojący pieprzyk...
Jaki cisnieniomierz.
Morfologia - niepokojace wyniki
popekane naczynia i wybroczyny
Leczenie choroby hemoroidalnej metodą HEMORONŽ?