wyniki histopatologiczne - interpretacja

1. Data: 2007-07-06 11:08:35

Temat: wyniki histopatologiczne - interpretacja
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Endometrium secretans, decidua et telae foetus"

Czy ktoś powie mi co to znaczy?

Nie można było po ludzku napisać?

Pozdrawiam

Jacek

2. Data: 2007-07-06 11:26:54

Temat: Re: wyniki histopatologiczne - interpretacja
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agent 0700 napisał(-a):

> "Endometrium secretans, decidua et telae foetus"
Sekracyjna błona śluzowa trzonu macicy, doczesna i tkanki płodu.

> Nie można było po ludzku napisać?
Wynik histologiczny nie jest dla pacjenta, tylko dla lekarza prowadzącego -
często może wymagać interpretacji i rozumienia kontekstu.

--
Krzysiek, EBP
Kto rano wstaje, ten chodzi niewyspany.

3. Data: 2007-07-06 11:27:33

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sekracyjna błona śluzowa trzonu macicy, doczesna i tkanki płodu.

Wciąż nie rozmumiem

> Wynik histologiczny nie jest dla pacjenta, tylko dla lekarza
> prowadzącego -
> często może wymagać interpretacji i rozumienia kontekstu.

To ja wiem, ale mi nie chodzi o to co tam wyszło, tylko czy to jest groźne.

Lekarza powie, ale niecerpliwość zżera :-(

Pozdrawiam

Jacek

4. Data: 2007-07-06 12:45:50

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agent 0700 napisał(-a):

> Wciąż nie rozmumiem

> To ja wiem, ale mi nie chodzi o to co tam wyszło, tylko czy to jest groźne.
Nie jest groźne.

--
Krzysiek, EBP
Kiedy słyszę 'kultowy' odbezpieczam rewolwer

5. Data: 2007-07-06 13:13:00

Od: "Szer" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:5ro2gy9pks8v$.ekceihlfs1yo$.dlg@40tude.net...
> Wynik histologiczny nie jest dla pacjenta, tylko dla lekarza
> prowadzącego -
> często może wymagać interpretacji i rozumienia kontekstu.
> Krzysiek, EBP

jestes w błędzie: wszystko co dotyczy pacjenta stanowi jego właśność i
należy mu to wsposób czytelny dla niego i zrozumiały przedstawić.

6. Data: 2007-07-06 13:19:40

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestes w błędzie: wszystko co dotyczy pacjenta stanowi jego właśność i
> należy mu to wsposób czytelny dla niego i zrozumiały przedstawić.

Właśnie, ale wszystko będzie wyłożone kawa na ławę, ale dopiero u lekarza a
na razie są tylko odebrane wyniki.

Pozdrawiam

Jacek

7. Data: 2007-07-06 13:20:23

Od: "sq1euo" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szer" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> jestes w błędzie: wszystko co dotyczy pacjenta stanowi jego właśność i
> należy mu to wsposób czytelny dla niego i zrozumiały przedstawić.

Zgadza sie. to wynik pacjenta,a nie lekarza.

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@s...pam.szczecin.pl

8. Data: 2007-07-06 19:17:00

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agent 0700" <k...@w...pl> writes:

> Właśnie, ale wszystko będzie wyłożone kawa na ławę, ale dopiero u lekarza a
> na razie są tylko odebrane wyniki.

Czy w jakichś zagranicznych krajach lekarze też piszą rozpoznania w
języku innym niż urzędowy w danym państwie?

MJ

9. Data: 2007-07-06 19:43:20

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06-07-2007 o 15:20:23 sq1euo <s...@w...pl> napisał(a):

> Zgadza sie. to wynik pacjenta,a nie lekarza.

No, ciekawa sprawa, a kto płacił za ten wynik?

--
Pozdrawiam. Janusz.

10. Data: 2007-07-06 19:53:40

Od: "sq1euo" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> No, ciekawa sprawa, a kto płacił za ten wynik?

Pacjent! Za wszystko placi pacjent,...w skladce. Nic za darmo nie ma,..a
lekarze nie sa dobrymi wujami,ktorzy palca za nasze badania.

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@s...pam.szczecin.pl

Warto przeczytać
nadmierne pocenie się [pośladki plecy] ? nadpotliwość?
Ślepota oka prawego a Prawo Jazdy ???
PNN i niektóre wyniki badań
odczyny zakazne z krwii gdzie wykonam ?