wyniki histopatologiczne - interpretacja

11. Data: 2007-07-06 20:12:43

Temat: Re: wyniki histopatologiczne - interpretacja
Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06-07-2007 o 21:53:40 sq1euo <s...@w...pl> napisał(a):

> Pacjent! Za wszystko placi pacjent,...w skladce. Nic za darmo nie ma,..a
> lekarze nie sa dobrymi wujami,ktorzy palca za nasze badania.

Składkę płacą wszyscy, czy ten pacjent, który został skierowany na
dodatkowe, kosztowne badania coś dopłacał? Decyzję o skierowaniu podjął
lekarz i jest za to odpowiedzialny.

--
Pozdrawiam. Janusz.

12. Data: 2007-07-06 20:31:51

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06-07-2007 o 21:53:40 sq1euo <s...@w...pl> napisał(a):

> Pacjent! Za wszystko placi pacjent

No dobra, ktos musi płacić a i tak pacjent nie płaci, moim zdaniem.
Mniejsza o to, jak tam Volvo, poradziłeś sobie? co tam bylo?

--
Pozdrawiam. Janusz.

13. Data: 2007-07-06 20:40:13

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No dobra, ktos musi płacić a i tak pacjent nie płaci, moim zdaniem.

Kosmici przylecieli z marsa i zapłacili składki na fundusz zdrowotny....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org

14. Data: 2007-07-06 22:08:45

Od: "sq1euo" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Składkę płacą wszyscy, czy ten pacjent, który został skierowany na
> dodatkowe, kosztowne badania coś dopłacał? Decyzję o skierowaniu podjął
> lekarz i jest za to odpowiedzialny.

No i wlasnie sam napisales,dlaczego ten system jest zly.

A przy ubezpieczeniach jest jak na loterii,..jeden cale zycie placi i
nic,..a drugie placi miesiac i wykozysta w pelni ubezpieczenie.

Lekarz jest odpowiedzialny za badanie, to prawda,...co nie oznacza,ze nie
powinien dokladnie pacjentowi wytlumaczyc co i jak,..w koncu te badanie
dotyczny jego zdrowia/zycia.

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@s...pam.szczecin.pl

15. Data: 2007-07-06 22:09:37

Od: "sq1euo" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> napisał w wiadomości :

> Mniejsza o to, jak tam Volvo, poradziłeś sobie? co tam bylo?

Volvo juz nie ma. Gaznik do roboty.

Volvo poszlo, w zamian sa 2 Skody,...jedna Favorit - dla zony,..a druga
Felica dla mnie:))

Jarek (SQ1EUO)
s...@s...pam.szczecin.pl
GG:1277234

16. Data: 2007-07-07 19:55:52

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestes w błędzie: wszystko co dotyczy pacjenta stanowi jego właśność i
> należy mu to wsposób czytelny dla niego i zrozumiały przedstawić.

a czy ktos mowi cos innego? lekarz dostanie wynik badania, i powie pacjentowi
co mu jest. nic przeciez nie stanowi tajemnicy. to, ze pacjent nie rozumie
laciny nie znaczy, ze to nie jesgo wynik badania. takze blednie rozumujesz to
badanie, napisane po lacinie.

iwon(K)a

17. Data: 2007-07-09 07:13:45

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szer napisał(-a):

> jestes w błędzie: wszystko co dotyczy pacjenta stanowi jego właśność i
> należy mu to wsposób czytelny dla niego i zrozumiały przedstawić.

Przedstawić ma mu lekarz prowadzący. Nie zrozumiałeś, mój drogi, że wynik
histologiczny pozbawiony kontekstu jest często pozbawiony znaczenia?

--
Krzysiek, EBP
Wielki krok nastąpił w dniu w którym ludzie, aby lepiej wzajemnie się

Warto przeczytać
nadmierne pocenie się [pośladki plecy] ? nadpotliwość?
Ślepota oka prawego a Prawo Jazdy ???
PNN i niektóre wyniki badań
odczyny zakazne z krwii gdzie wykonam ?