wypadanie włosów

1. Data: 2002-07-04 10:32:06

Temat: wypadanie włosów
Od: "misiak" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znacie jakiś sposób na wypadanie włosów. Od jakiegoś czasu mam z tym
problem tzn. dokładnie od jakiś 6 miesięcy czasami mniej czasami bardziej
wypadają - jest to bardzo uzależnione jak zauważyłem od stresu.
Stosowałem cuś takiego jak PILODIXIL od 4 miesięcy ale z żadnymi efektami.
Stosuję SEBORADIN płyn tyle że on strasznie śmierdzi i się poprostu nie daje
wytrzymać - fakt trochę poprawia ale niewiele a włosków jak ubywa tak ubywa.
Stosuję też szampon SEBORADIN. Stosowałem wcześniej szampon RADICAL był
niezły tyle że łupieżu od niego dostałem. Może znacie jakiś sposób na
łysienie?

Misiek

2. Data: 2002-07-04 16:45:49

Temat: Re: wypadanie włosów
Od: "Andreas Stanko" <s...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Hallo;

misiak napisal:
> Czy znacie jaki? sposób na wypadanie w?osów.
[..]

chcesz aby
1. wypadaly
albo
2. nie wypadaly ?

jezeli 1. to nie rob nic i tak powypadaja

jesli 2. to sproboj zazywac cynk.

pozdrowionka
Andrzej

3. Data: 2002-07-04 22:12:40

Od: "Livia" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy znacie jakiś sposób na wypadanie włosów.

Moj brat stosuje z powodzeniem preparat firmy Vichy o nazwie bodajze
"Dercos". Niestety jest to dosc drogi specyfik... (Do kupienia w aptekach
bez recepty).
Livia

4. Data: 2002-07-07 10:56:19

Od: "M@ga" <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiak" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy znacie jakiś sposób na wypadanie włosów.

Rozsądnym rozwiązaniem może być wykonanie "analizy pierwiastkowej włosów".
Rewelacyjne badanie z którego dowiesz się dokładnie czego konkretnie Ci
brakuje i jak to uzupełnić.

Jak będziesz zainteresowany prześlę szczegółowe informacje.

Pozdrawiam.
M@ga

Lekarz poszukuje pracy - gdzie zamieścić ogłoszenie?
sauna na podczerwień
Transderm-scop
opryszczka
zapalenie miesnia sercowego