wypadanie włosów a testosteron? - pilna sprawa :)

1. Data: 2006-08-06 20:35:02

Temat: wypadanie włosów a testosteron? - pilna sprawa :)
Od: "lili" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy wypadanie włosów może mieć związek z zaburzeniami hormonów,
np testosteronu?

2. Data: 2006-08-06 20:46:31

Temat: Re: wypadanie włosów a testosteron? - pilna sprawa :)
Od: "Limcha" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niekoniecznie. Bardziej z genetyczną nieodpornością włosów na
dihydrotestosteron, który jest efektem przemiany T przez 5-alfa-reduktazę.
Przyczyn wypadania jest więcej, może być efektem ubocznym stosowania np.
sertraliny, i innych leków, pewnie wielu

3. Data: 2006-08-06 20:57:24

Od: "lili" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Limcha napisał(a):
> [...]
> Przyczyn wypadania jest więcej, może być efektem ubocznym stosowania np.
> sertraliny, i innych leków, pewnie wielu

acha.
leków żadnych nie łykam od jakiegoś czasu
jutro ide na badania testosteronu (zmiany trądzikowe na twarzy) i
zastanawiam się co jeszcze mogę zrobić co znalazłoby odpowiedź na
pytanie co jest przyczyna wypadania włosów.
włosy wypadają mi od ok 2 -3 miesięcy, w okropnych ilościach.
Wcześniej fakt miałam trochę stresu ale teraz już nie.włosy
wypadają nadal.
paznokcie mam mocne.

4. Data: 2006-08-06 20:58:36

Od: "lili" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jutro ide na badania testosteronu (zmiany trądzikowe na twarzy)

... i plecach :-(
szczególnie górna partia pleców

5. Data: 2006-08-07 11:50:47

Od: e...@o...pl (Ewa) szukaj wiadomości tego autora

A palisz ?
Jesli tak to wszystko jasne.

Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

6. Data: 2006-08-07 12:17:49

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa napisał(a):
> A palisz ?
> Jesli tak to wszystko jasne.

To chyba już wszyscy palacze byliby łysi, prawda?

--
Kaja

7. Data: 2006-08-07 17:02:40

Od: "lili" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa napisał(a):
> A palisz ?
> Jesli tak to wszystko jasne.
>
> pozdrawiam

no z żalem...musz ę Cię zdziwic - nie palę :-P

omega 3 i 6
[pomocy] Nudnosci, dusznosci, uczucie chwiejnosci...
bardzo powiększone węzły chłonne
Bechterew
co myslicie o tym artykule ?