wysialem i nic :(

11. Data: 2007-03-27 12:15:03

Temat: Re: wysialem i nic :(
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 27, 9:44 am, "Greg" <g...@g...com> wrote:
> domku wytrzymala tylko kilka dni. Stad teraz pytanie jak dokladnie
> rozmnazac te roslinke i jak ja prowadzic, zeby jednak cos z niej
> uroslo (nie chcialbym, aby kolejna sadzonka mi sie zmarnowala, jesli
> juz ja kupie). Wydaje sie, ze to strasznie delikatna roslina, ta
> mieta.

A gdzież tam delikatna! Zarosła mi pół ogródka. Wykopuję całe rośliny
(mają kłącza podziemne czy coś w tym rodzaju, podobne do perzu) ,
robię z roślin pęczek, wtykam w dziurę w innym miejscu, przydeptuję
nogą - i jest :-)
Mam wrażenie, że im gorzej ją traktuję, tym lepiej się
rozprzestrzenia :-)
Niemal dywany mięty - muszę jesienią zawczasu likwidować nadmiar.

12. Data: 2007-03-27 13:20:50

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com wrote:

> [...]
> rozprzestrzenia :-)
> Niemal dywany mięty - muszę jesienią zawczasu likwidować nadmiar.

Potwierdzam - mięta jest chwastowata. Wyrwać z kłączem, wsadzić w inne
miejsce i rośnie. W każdym razie ta, którą ja mam.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

13. Data: 2007-03-27 13:38:05

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Potwierdzam - mięta jest chwastowata. Wyrwać z kłączem, wsadzić w inne
> miejsce i rośnie. W każdym razie ta, którą ja mam.

Zgadza się. Ale ta sama mięta często nie chce rosnąć w skrzynkach, na
balkonach już nie mówiąc o parapetach. Myślałam, że to może kwestia
korzeni, ale mięta wsadzona w doniczkę doskonale rosła, dopóki była
u mnie na wsi. Przeniesiona na balkon znajomych zdechła w ciągu
dwóch miesięcy.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

14. Data: 2007-03-27 17:58:47

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg"

> Wydaje sie, ze to strasznie delikatna roslina, ta
> mieta.

Hmm, jeśli już złapie powera do rośnięcia, a i z tym nie ma kłopotów to
rośnie jak burza. Jeśli nic nie wyjdzie z tych nasion to ukopię Ci kilka
kłączy, tylko żebyś potem nie psioczył że nadmiernie się rozrosła i że to
moja wina ;-)

Serdecznie Miłka

15. Data: 2007-03-27 19:59:54

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com>

W sierpniu lub wrześniu, kiedy już mam zamiar likwidować zbędne
miętowe dywany, najpierw chodzę sobie po nich z upodobaniem,
najchętniej boso, upajając się aromatem. Najlepsze na taką aromatyczną
kąpiel jest ciepłe, słoneczne południe :-)

Oj, boso to bym nie radziła, czasem jakaś pokrzywa się zaszwęda pomiędzy
rozłogi. Poza tym, u mnie zbiera sieliście na miętówkę ;)

Z innych mięt - tych zapachowych, zrywam liście, suszę i w woreczkach
układam między ubrania. Lubię też zapach melisy, również jako dodatek w
herbacie ;)

Serdecznie Miłka

16. Data: 2007-03-27 20:09:11

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2007-03-27 20:56:47

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 27, 9:59 pm, "Miłka" <m...@t...pl> wrote:
> [...]
> kąpiel jest ciepłe, słoneczne południe :-)
>
> Oj, boso to bym nie radziła, czasem jakaś pokrzywa się zaszwęda pomiędzy

A tam, na przyszły reumatyzm jak znalazł :-)

> Poza tym, u mnie zbiera sieliście na miętówkę ;)

A co tam gospodyni sieliście, co sieliście?
:-))))))))))))
Ja robię angielską gorzką - jeśli chodzi o wódki ziołowe. HIT!!!
Ale zaprawa do niej to z kilkunastu rodzajów ziół...

> Lubię też zapach melisy, również jako dodatek w
> herbacie ;)

Ach, herbata z listkiem melisy i listkiem mięty - cóż lepszego na
upały :-)
Też pozdrawiam spopod ( http://www.slowa.host247.pl/s/2520/45432.html
) Kielc :-)
M.

18. Data: 2007-03-27 20:57:21

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba nie zbierasz do konsumpcji?

Nie wolę sklepową ekspresową. Taka świeża ma dla mnie dziwny
smak...

19. Data: 2007-03-27 21:01:32

Od: m...@w...pl (Maggie) szukaj wiadomości tego autora

> Ach, herbata z listkiem melisy i listkiem mięty - cóż lepszego na
> upały :-)

A próbowałaś rumianek z miętą? Też niezłe :o)

20. Data: 2007-03-27 21:03:52

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 27, 10:57 pm, "R@blinka" <r...@o...eu> wrote:

> Nie wolę sklepową ekspresową. Taka świeża ma dla mnie dziwny
> smak...

Witaj, R@blinko :-)
Może to kwestia tego, że rośnie pod blokiem? Albo nie ten gatunek...

Czy moze szykuje sie spotkanie na poczatek wrzesnia?
Oddam sosenki do przesadzenia nawet w dużej liczbie
Widdringtonia - help
Pokochać ogród.
WYSZEDLEM...