wystawa storczykow w Warszawie

1. Data: 2008-09-22 19:57:22

Temat: wystawa storczykow w Warszawie
Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyżby nie było chętnych uczestników grupy na zwiedzanie wystawy storczyków
w Warszawie,
która odbyła się 13 września?
Ja tam byłam i zrobione zdjęcia "powiesiłam" na stronie Picasa.
http://picasaweb.google.pl/kkrycha/

Zastanawiam mnie dlaczego wybrane (powiększone) do obejrzenia zdjęcia są
złej jakości.
I dotyczy to nie tylko teraz dołączonych zdjęć, ale i poprzednich, które
wcześniej można było
obejrzeć w dobrej jakości. A ja nic nie zmieniałam w tych wcześniejszych
zdjęciach.
Nie mogę też przesuwać kolejne zdjęcia, korzystając ze strzałki w prawo.
Może Wam uda się obejrzeć je w lepszej jakości, albo coś dzieje się z
serwerem Picasa.
Wczoraj zgłaszał mi brak dostępu w trakcie wysyłania-"błąd:błąd połączenia z
serwerem spróbuj ponownie za (i tu podana ilość) minut.
Nie wiem na ile ma to wpływ, że korzystam z Opery, którą Picasa nie w pełni
obsługuje.

Pozdrawiam Krycha.

2. Data: 2008-09-22 21:02:29

Temat: Re: wystawa storczykow w Warszawie
Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
(....)

> [...]
> wcześniej można było
> obejrzeć w dobrej jakości. A ja nic nie zmieniałam w tych wcześniejszych
(...)

Już wiem to mój Windows chyba szwankuje, bo pod Linuxem Mardriwą widzę
wszystko dobrze.

Pozdrawiam Krycha

3. Data: 2008-09-22 21:17:58

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Sep 2008 21:57:22 +0200, Krycha napisał(a):

> Czyżby nie było chętnych uczestników grupy na zwiedzanie wystawy storczyków
> w Warszawie,
> która odbyła się 13 września?

Byli, ale do Krakowa mają bliżej:)
W najbliższy weekend właśnie tamże będzie można podziwiać.

Pozdrawiam,
Marta

4. Data: 2008-09-23 10:47:33

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" :
> [...]
> Warszawie,
> która odbyła się 13 września?
> Ja tam byłam i zrobione zdjęcia "powiesiłam" na stronie Picasa.

To ja też zapraszam do mojej kolekcji. Kwitną na parapecie cały rok:-))0!
http://picasaweb.google.pl/aleksandra.mairron/KWIATY
DLAIJE#

Mel

5. Data: 2008-09-23 15:58:55

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Me(L)Isa" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

(...)>>
> To ja też zapraszam do mojej kolekcji. Kwitną na parapecie cały rok:-))0!
> http://picasaweb.google.pl/aleksandra.mairron/KWIATY
DLAIJE#

> Mel

Piękne. I ciągle kwintą?

Pozdrawiam Krycha.

6. Data: 2008-09-25 09:19:41

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Byli, ale do Krakowa mają bliżej:)
> W najbliższy weekend właśnie tamże będzie można podziwiać.
>
> Pozdrawiam,
> Marta

W najbliższy weekend powinniśmy się spotkać w 4 oczy.
Po latach.

7. Data: 2008-09-25 17:12:45

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Sep 2008 11:19:41 +0200, ? napisał(a):

> W najbliższy weekend powinniśmy się spotkać w 4 oczy.

Teraz rozumiem dlaczego pada od 2 tygodni...

Pozdrawiam,
Marta

Jak odratować trawnik
Białe cleome