wywar po gotowaniu goleni jagniecej

1. Data: 2007-01-03 14:36:10

Temat: wywar po gotowaniu goleni jagniecej
Od: "mlk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
zostało mi w garnku sporo tłustego wywaru po gotowaniu 4 golenii jegniecych.
gotowałem je z cebulą, czoskiem, marchewką i typowymi przyprawami.
można coś na tym zrobić? jakaś zupa- może kapuśniak?
bardzo proszę o podpowiedź- szkoda wylać :-)
pzdr

2. Data: 2007-01-03 14:43:05

Temat: Re: wywar po gotowaniu goleni jagniecej
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mlk wrote:
> [...]
> można coś na tym zrobić? jakaś zupa- może kapuśniak?
> bardzo proszę o podpowiedź- szkoda wylać :-)

Krupnik może?

Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2007-01-03 14:49:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mlk" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
> przyprawami.
> można coś na tym zrobić? jakaś zupa- może kapuśniak?
> bardzo proszę o podpowiedź- szkoda wylać :-)

Gdy mieszkałem w górach jadałem jesienią i zima rosół barani z ziemniakami -
podaje się bardzo gorący. Podobnie kapuśniak z kiszonej kapusty.

4. Data: 2007-01-03 14:51:45

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mlk napisał(a):
> [...]
> można coś na tym zrobić? jakaś zupa- może kapuśniak?
> bardzo proszę o podpowiedź- szkoda wylać :-)

Mimo wszystko kapuśniak, krupnik może być troche za tłusty jest
jednak delikatniejszą zupa a ten wywar jest z czosnkiem, a nie dodaje
się go do krupniku chyba, że znasz inny przepis,

Smacznego Janusz

5. Data: 2007-01-03 15:57:28

Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

mlk napisał(a):
> [...]
> można coś na tym zrobić? jakaś zupa- może kapuśniak?
> bardzo proszę o podpowiedź- szkoda wylać :-)

Jak zostało sporo, to może część zamroź?
Po kapuśniaku mogłaby być grochowa;)

--
Pozdrawiam :)
JM

6. Data: 2007-01-03 20:50:13

Od: "Emek" <k...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

flaczki

7. Data: 2007-01-04 11:25:00

Od: Marynatka <m...@w...nospam.net> szukaj wiadomości tego autora

mlk napisał(a):
> [...]
> można coś na tym zrobić? jakaś zupa- może kapuśniak?
> bardzo proszę o podpowiedź- szkoda wylać :-)

Ja bym to podzieliła na porcje, częśc zamroziła i później gdyby naszła
mnie ochota - rozmroziła, odparowała i takim gęstym ( jeszcze jakoś
fikusnie doprawionym ) sosem polała na przykład po kaszy jaglanej. do
tego jakaś fajna surówka itp :)

--
KOM TRAJA!
.::][ Marzena ][::.

watrobka
ROZNOSCI...
Kafeterka - pytanie
Zwyczajne talerzyki deserowe-pytanie
Przepis z Primo Gusto ze szpinakiem poproszę