wzor - haft krzyzykowy

1. Data: 2002-01-21 16:33:08

Temat: wzor - haft krzyzykowy
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Poszukuje wzoru haftu przedstawiajacego jeza ( takie zwierzatko z kolcami).
Poszperalam dzis troszke po sieci ale nic nie znalazlam. Moza za malo
umiejetnie to robilam :(
Moze ktoras z Was wie gdzie lub ma wzor z jezem/jezami.

Valentine

1. Data: 2002-01-21 17:39:19

Temat: Re: wzor - haft krzyzykowy
Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> umiejetnie to robilam :(
> Moze ktoras z Was wie gdzie lub ma wzor z jezem/jezami.

Zobacz
http://www.maurer-stroh.com/freebies/hedgehog.htm
to sliczny baby-jezyk. Inne tez tam znjadziesz. Napisz jak ci sie podobaly
;-))
Grazyna

1. Data: 2002-01-21 18:00:44

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Zobacz
> http://www.maurer-stroh.com/freebies/hedgehog.htm
> to sliczny baby-jezyk. Inne tez tam znjadziesz. Napisz jak ci sie podobaly
> ;-))

Sliczny jest baby-jezyk :)
Powiem Wam w tajemnicy, ze to ma byc obrazek dla weterynarz mojego jeza, a
mojej wspanialej przyjaciolki.
Jak by sie cos jeszcze znalazlo to by bylo fajnie.
Co do serii to chyba jej kilka obrazkow zwierzecych namaluje mulina :)

Valentine

1. Data: 2002-01-21 21:39:28

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Orzeszak <s...@a...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a2hkrl$1q1$...@n...tpi.pl...

> [...]
> Jak by sie cos jeszcze znalazlo to by bylo fajnie.
> Co do serii to chyba jej kilka obrazkow zwierzecych namaluje mulina :)

pewnie będzie jak znalazł do jej gabinetu :-)))

Wkn

1. Data: 2002-01-21 22:01:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

a jak sie jezyk ma? dalej taki cudny jak na zdjeciu???

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-22 07:15:21

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak by sie cos jeszcze znalazlo to by bylo fajnie.
> Co do serii to chyba jej kilka obrazkow zwierzecych namaluje mulina :)

Mam tylko jeza z dwoma jablkami na grzbiecie, ale do wrobienia na drutach,
jak na haft krzyzykowy moze byc zbyt prosty, ale jesli chcesz, to wysle.
Elzbieta

1. Data: 2002-01-22 12:16:39

Od: "Dorota Orzeszak" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:is3p4ukj6lr1pcjp4g7qede2hh2h4o1vrk@4ax.com...
> a jak sie jezyk ma? dalej taki cudny jak na zdjeciu???

Troszke urosl, ale nadal tak samo kochany :)
Jak wywolam zdjecia to wrzuce na konto i dam znac na grupie.

Valentine

1. Data: 2002-01-22 12:17:29

Od: "Dorota Orzeszak" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam tylko jeza z dwoma jablkami na grzbiecie, ale do wrobienia na drutach,
> jak na haft krzyzykowy moze byc zbyt prosty, ale jesli chcesz, to wysle.

Jak bys mogla to przeslij mi. Lubie miec wybor :)

Valentine

1. Data: 2002-01-22 13:54:19

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak bys mogla to przeslij mi. Lubie miec wybor :)
>
> --
> Pozdrawiam
> Valentine

Ok, wysylam.
Elzbieta

1. Data: 2002-01-23 09:30:52

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam ślicznego jeżyka, zwiniętego w kłębuszek, z błyszczącymi ślepkami
i wesołym noskiem leżącego na kępce trawy. Pochodzi z Susany ( nie pamiętam
numeru, ale napewno kilka lat do tyłu) może ma któraś z dziewczyn tą Susanę,
bo ja zeskanować będę mogła najprawdopodobniej dopiero w piątek (mąż jest na
serwisie, a do skanowania musi być w biurze).
No chyba, że uzbroisz się w cierpliwość.
Gocha.

> [...]
> umiejetnie to robilam :(
> Moze ktoras z Was wie gdzie lub ma wzor z jezem/jezami.

Szukamy chętnych....
SZUKAM WZORU
Dekoracje
Sunbonnet Sue