wzor na ananaskowa chuste

1. Data: 2006-12-30 14:09:46

Temat: wzor na ananaskowa chuste
Od: "ania1161" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
no wlasnie pilnie poszukuje i bardzo prosze bo niby proste ale bez schematu
ani rusz
z gory dziekuje i pozdrwiam sylwestrowo-noworocznie
anna
http://glinki.com/?l=q877r8

2. Data: 2006-12-30 16:42:23

Temat: Re: wzor na ananaskowa chuste
Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ania1161 napisał(a):
> [...]
> ani rusz
> z gory dziekuje i pozdrwiam sylwestrowo-noworocznie

Czy to jest to? Podobne w każdym razie
http://monotema.fotosik.pl/albumy/65600.html#e
Mono

3. Data: 2006-12-30 16:48:34

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mono napisał(a):

> Czy to jest to? Podobne w każdym razie
> http://monotema.fotosik.pl/albumy/65600.html#e
> Mono

Dokładniej :-))
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ec581b4328fc3411
.html

4. Data: 2006-12-30 19:48:23

Od: "ania1161" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje ci Mono, bardzo mi pomoglas
anna

5. Data: 2006-12-30 19:55:43

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ania1161 napisał(a):
> dziekuje ci Mono, bardzo mi pomoglas
> anna

.html

Na zdrowie :-)) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku M.

6. Data: 2006-12-31 14:52:50

Od: "ania1161" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zaczelam i mam problem (wzor ten) tylko jestem w polowie pierwszego
ananaska, dochodze do rozwidlenia brzegu i brakuje mi jakos rzedu lancuszka,
nie wiem jak to jest robione i jak to ugryzc
bardzo prosze o pomoc :(
anna

7. Data: 2006-12-31 17:06:54

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ania1161 napisał(a):
> [...]
> ananaska, dochodze do rozwidlenia brzegu i brakuje mi jakos rzedu lancuszka,
> nie wiem jak to jest robione i jak to ugryzc

nie bardzo wiem, w czym problem. Który rząd ? Dziewiąty? Jeśli
idzie o wykres, to dla mnie to skopany jest 1-wszy rząd. Jeśli
korzystasz z komunikatorów - gg, tlen to daj mi znać.
Zaraz spróbuję udziubać początek chusty, może zrozumiem Twój
problem Mono

8. Data: 2006-12-31 17:27:52

Od: "ania1161" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.gazeta.pl/us=
> enet/
>
> nie bardzo wiem, w czym problem. Kt=F3ry rz=B1d ? Dziewi=B1ty? Je=B6li
> idzie o wykres, to dla mnie to skopany jest 1-wszy rz=B1d. Je=B6li
> korzystasz z komunikator=F3w - gg, tlen to daj mi zna=E6.
> Zaraz spr=F3buj=EA udziuba=E6 pocz=B1tek chusty, mo=BFe zrozumiem Tw=F3j
> problem Mono

och dzieki bardzo, nawet nie przypuszczalam ze tu takie poczciwe babeczki
sa...
ale problem z 11 rzedemtzn.2 sl lanc 2 sl.3 lanc 2 sl. lanc 2 sl.lanc. 2 sl.
a potem? brakuje mi lancuszka
a.

9. Data: 2006-12-31 18:10:27

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ania1161 napisał(a):

> [...]
> sa...
> ale problem z 11 rzedemtzn.2 sl lanc 2 sl.3 lanc 2 sl. lanc 2 sl.lanc. 2 sl.

Już wiem o co chodzi. Udzióbałam do tego miejsca. Otóż tak - to
rozwidlenie zrób rząd niżej, czyli w 10tym, a potem od razu rząd
12. Mam nadzieję, że teraz będzie ok. Mono

10. Data: 2006-12-31 21:03:37

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Mono napisał(a):

> Już wiem o co chodzi. Udzióbałam do tego miejsca. Otóż tak - to
> rozwidlenie zrób rząd niżej, czyli w 10tym, a potem od razu rząd
> 12. Mam nadzieję, że teraz będzie ok. Mono

Mono ja nie wiem czy Ty piszesz to samo co ja chciałam... ;)
Bo ja nie wiem który rząd ma jaki numer...
Najprościej jak mogę - tam faktycznie w jednym miejscu
brakuje łańcuszka, a to rozwidlenie (te dodatkowe dwa
słupki) ja robię w drugim rzedzie górnej (ażurowej) części
ananaska i wychodzi ok. Czy Ty też tak to rozumiesz???

Chyba zagmatwałam za bardzo...

Pozdrawiam
Rablinka

[haft+szydelko] Widzialyscie tą kiecke?