wzor na ananaskowa chuste

11. Data: 2006-12-31 21:41:27

Temat: Re: wzor na ananaskowa chuste
Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

R@blinka napisał(a):

> Mono ja nie wiem czy Ty piszesz to samo co ja chciałam... ;)
> Bo ja nie wiem który rząd ma jaki numer...
> Najprościej jak mogę - tam faktycznie w jednym miejscu
> brakuje łańcuszka, a to rozwidlenie (te dodatkowe dwa
> słupki) ja robię w drugim rzedzie górnej (ażurowej) części
> ananaska i wychodzi ok. Czy Ty też tak to rozumiesz???
>
> Chyba zagmatwałam za bardzo...
>
> Pozdrawiam
> Rablinka

A ja sobie te rzędy sama policzyłam. i ten 11ty , gdzie brak
łańcuszka - opuszczam, ale rozwidlenie robię wcześniej w 10tym. A
gdzie jest ta część ażurowa ananaska? O bosze.. :-)))
Mono

12. Data: 2007-01-01 10:35:29

Od: "ania1161" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja sobie te rz=EAdy sama policzy=B3am. i ten 11ty , gdzie brak
> =B3a=F1cuszka - opuszczam, ale rozwidlenie robi=EA wcze=B6niej w 10tym. A
> gdzie jest ta cz=EA=B6=E6 a=BFurowa ananaska? O bosze.. :-)))
> Mono

Dzieki, sprobuje tak jak piszesz
pozdrawiam noworocznie i co by dni dluzsze byly zeby mozna bylo cos dziubnac
bez uszczerbku snu :)
anna

13. Data: 2007-01-01 11:52:39

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Mono napisał(a):

> A ja sobie te rzędy sama policzyłam. i ten 11ty , gdzie brak
> łańcuszka - opuszczam,

Czekaj, czekaj jak go opuszczasz, to jak kończysz ananaska
dwoma łukami???

ale rozwidlenie robię wcześniej w 10tym. A
> gdzie jest ta część ażurowa ananaska? O bosze.. :-)))

Sam ananasek zaczyna się 3 słupkami w następnym rzędzie jest
ich 7 a w kolejnym 11 a potem zaczynają się rzędy ażurowe
tj. łuczki - 5 łuczków, w następnym 4 łuczki (w tym rzędzie
rozwidlenie), w kolejnym 3 łuczki w następnym, 2 łuczki i w
następnym 1 łuczek - przynajmniej ja tak robię. Łuczki robię
z 3 oczek łańcuszka i między nimi oczko ścisłe najpierw w
słupki a w następnych rzędach dziergane w poprzednie łuczki...

A niby co według Ciebie jest narysowane nad tymi słupkami???

14. Data: 2007-01-01 13:20:24

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

R@blinka napisał(a):

> [...]
> słupki a w następnych rzędach dziergane w poprzednie łuczki...
>
> A niby co według Ciebie jest narysowane nad tymi słupkami???

łuczki? :-)))))

15. Data: 2007-01-01 16:41:56

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Mono napisał(a):

> łuczki? :-)))))

No więc właśnie ta część łuczkowa jest ażurowa ;-) i w
drugim rzędzie tych łuczków wychodzi mi rozwidlenie...

16. Data: 2007-01-01 19:51:33

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

R@blinka napisał(a):

> No więc właśnie ta część łuczkowa jest ażurowa ;-) i w
> drugim rzędzie tych łuczków wychodzi mi rozwidlenie...

Robię wg tego, co opisałam i jest OK . Rozwidlenie w w drugim
rzędzie tych łuczków. Zgadza się. :-))Mono

[haft+szydelko] Widzialyscie tą kiecke?
Nowa osoba
jak wplesc cekiny?
Wrocław- gdzie dobra pasmanteria