wzorki z aukcji

1. Data: 2005-01-10 14:58:46

Temat: wzorki z aukcji
Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Hej, to ja jestem ta naiwna, co kupila te wzorki...
Do tej pory ściągałam schematy i zestawy z Anglii. Myślalam, ze ta Pani ma
stare wykorzystane wzorki z których zrobi ksero czy coś. Pomyślalam sobie, ze
to nawet dobry pomysl, bo kiedy placi sie kilkadziesiąt zł(conajmniej) za
sztukę to w ten sposób chociaż trochę się koszty zwrócą...
No ale tekst, że sama je wymyślila...
Mam nauczkę, mam tylko nadzieję, że dostanę od niej czytelne schematy z
kluczem...
pozdrawiam i dzięki za maila

1. Data: 2005-01-10 15:19:09

Temat: Re: wzorki z aukcji
Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam nauczkę, mam tylko nadzieję, że dostanę od niej czytelne schematy z
> kluczem...

Następnym razem zajrzyj tutaj a jak nieznajdziesz to popytaj może ktoś to co
chcesz właśnie ma lub wie gdzie to możesz znaleźć

Pozdrawiam Iwa

1. Data: 2005-01-10 16:05:12

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Fajnie,że tu zajrzałaś :)
Hmmmm,no cóż ,uczymy się przez całe życie....
To ja ci wysłałam tego maila(marzenka295) i fotki.
Witaj w grupie,na pewno będziesz tu stałym bywalcem.

Marzena

[inne] opis kapelusika
xxx- Gdańsk
XXX schemat misio kuchcik