wzory do sypialni

1. Data: 2003-01-20 10:51:14

Temat: wzory do sypialni
Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie, tak mi sie marza obrazki do sypialni.
Taka seria kamasutry wyszywana krzyzykiem.
Artyzm ze hoho! Nie macie przypadkiem? Albo moze by ten tego, przerobic ze
zdjec czy co...
Strasznie fajnie by bylo takie cos miec w sypialni 8-D

wkn mru mru...

1. Data: 2003-01-20 11:35:31

Temat: Re: wzory do sypialni
Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zdjec czy co...
> Strasznie fajnie by bylo takie cos miec w sypialni 8-D

no wlasnie, nie dodalam, a to wazne, ze to powinny byc oczywiscie obrazki
hinduskie! Czyli z kamasutry Watsyayana Mallanagi.

wkn

1. Data: 2003-01-20 11:44:15

Od: "yenulka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamasutry nie mam, ale mam dwa akty, meski i kobiecy, jak chcesz podesle Ci
zdjecia na priv.
pzdr
yenn

1. Data: 2003-01-20 11:55:43

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yenulka" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
> Kamasutry nie mam, ale mam dwa akty, meski i kobiecy, jak chcesz podesle
Ci
> zdjecia na priv.
> pzdr
> yenn

takie realistyczne czy moze jakies art moderne? :)
Kumpela mi wlasnie powiedziala ze jej sie marzy jakis wielki obraz akt do
sypialni nad lozko. Ona by chciala w stylu greckim, przescieradlo, kilka
dzbankow, loze z zakreconymi poreczami.
A ja bym raczej wolala cos takiego, gdzie wlasciwie sie nie wie, gdzie sie
co konczy a gdzie zaczyna, ostre w barwach, gra plam i cieni :)
Szukalam po internecie, ale jestesmy w tej kwestii zasypywani przez
orzydlistwa,niestety.

wkn

1. Data: 2003-01-20 12:22:25

Od: "yenulka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardziej realistyczne, chociaz nie wulgarne czy wyzywajace, oba utrzymane
bardziej w ciemnawych barwach, ale niestety, nie jest to zgodne z opisem
tego co szukasz Ty i Twoja kolezanka. Poszukam jeszcze ale chyba nic wiecej
z tego tematu nie mam.
Ale jak juz znajdziesz to prosze daj znac skad takie cudo mozna sciagnac,
widze oczyma wyobrazni takie cos w swoim nowym domku nad lozkiem, a drugie w
lazience... cudo:)
pzdr
yenn

1. Data: 2003-01-20 12:27:32

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> widze oczyma wyobrazni takie cos w swoim nowym domku nad lozkiem, a drugie

no wlasnie, cos w tym jest. Jak toto sobie wymyslilam i zapragnelam miec,
zaraz powiedzialam kolezance. Tak sie zapalila, ze juz widzi w swojej
przyszlej sypialni i obrazy i poduszki i poleczke z literatura fachowa,
hihihi :)
Ja sie wlasnie zastanawiam, czy nie pomalowac sypialni na bordowo, tylko nie
wiem, czy moj maz nie padnie, jak to uslyszy. Bo na razie mamy biale sciany,
zielone dywaniki w geometryczne wzorki, kilka sosnowych mebelkow i dluuugie
biale firany. Ale chyba mi sie znudzilo.

wkn

1. Data: 2003-01-20 13:32:36

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

no dobra, znalazlam, co chcialam :)
Rodzaj grafikow na ciemnym tle.
Teraz musze to przerobic na krzyzyki i mozna wyszywac na drobniutkiej kanwie
:)
Na prezent tyz sie nada.
Czy ktos chce adres?

pozdrowka
wkn

1. Data: 2003-01-20 13:53:19

Od: "yenulka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja chcem, tzn. uprzejmie poprosze:)
pzdr
yenn

1. Data: 2003-01-20 13:55:21

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja chcem, tzn. uprzejmie poprosze:)
> pzdr
> yenn

a prosze uprzejmie :)
http://www.kamasutra.pl/gallery_main.php?div=grafika
Tylko uwaga, bo dosc odwazne te grafiki sa :)
Zapisac jako... nie mozna, ale mozna sobie wyslac mailem, hehehe
poszczegolne obrazki

wkn

1. Data: 2003-01-20 18:09:06

Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wkn <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b0gkbu$apf$...@n...tpi.pl...
> [...]
> zdjec czy co...
> Strasznie fajnie by bylo takie cos miec w sypialni 8-D

Znaczy sie instruktaz? hlehlehle

Ilona

Program Haft Krzyżykowy
adres xxx