wzory drutowe, tylko w jakim języku....

1. Data: 2002-09-24 13:31:50

Temat: wzory drutowe, tylko w jakim języku....
Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no właśnie :(( to nie dla mnie, ale jeśli znacie szwedzki, norweski albo
duński to tu są ogromne pokłady darmowych drutowych wzorów:
http://www.garnstudio.com/design/index.html
a tu są 4 po angielsku na pocieszenie :)
http://www.garnstudio.com/eng/design/diverse1.htm

ciekawe swoją drogą czy znajdą się u nas kobitki, które coś z tego
zrozumieją :)))))
Olcia
~~~~~~
kroowka
(Olsztyn)

1. Data: 2002-09-24 14:02:44

Temat: Re: wzory drutowe, tylko w jakim języku....
Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ech, szydełko też tam jest .....
niektóre maja schematy, więc można się conieco domyślić....
ale lepij byłoby wiedzieć niż się domyślać...
ech, uczyć się, nawet bardzo obcych języków....

--
Olcia
~~~~~~

1. Data: 2002-09-24 14:41:40

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroowka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> ciekawe swoją drogą czy znajdą się u nas kobitki, które coś z tego
> zrozumieją :)))))
> pozdrawiam
> --

mam kolezanke, ktora drugi czy trzeci rok uczy sie szwedzkiego, ale
robotkami jest nie za bardzo zainteresowana :(

wkn

1. Data: 2002-09-25 11:06:54

Od: "kroowka" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam kolezanke, ktora drugi czy trzeci rok uczy sie szwedzkiego, ale
> robotkami jest nie za bardzo zainteresowana :(

ale jakby było coś _super_ _hiper :)) i nic się nie dało zrozumieć ze
schematów to... :)))) poproszę Cię bardzo żebyś ją pomaltretowała :)))) Ale
to tylko w szczególnym, a nawet bardzo szczególnym przypadku :))
Pozdrawiam
Ola

1. Data: 2002-09-26 10:20:13

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroowka" <o...@r...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Ale
> to tylko w szczególnym, a nawet bardzo szczególnym przypadku :))

pomaltretuje, bo mila z niej dziewuszka :)

wkn

Śliczne wzorki
(krzyzyki) Wzorki
spotkanie warszawianek
(szydelko) Wzory z Malej Diany z wrzesnia
poczukiwany obrazek z pieskiem yorkiem