wzory religijne

1. Data: 2005-03-16 20:13:16

Temat: wzory religijne
Od: "AsiaW" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Cieszy mnie to ze są takie dusze piękne na tym forum. Przychodzę tu żeby
zaczerpnąc cześto inspiracji. Mam nadzieję ze się u was zadomowię.Szukam wzorów
religijnych, chrześcijańskich.Jakbyście maily chwile, aby podzielić sie waszą
kolekcją(na pewno macie takie na swoich komputerach) to wiedzcie ze bardzo mnie
to ucieszy.
POzdrawiam AsiaW

1. Data: 2005-03-16 20:44:16

Temat: Re: wzory religijne
Od: "Gosias" <g...@u...snd.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie również:)
Pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2005-03-16 20:49:31

Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolekcją(na pewno macie takie na swoich komputerach) to wiedzcie ze bardzo

Po pierwsze poczytaj starsze posty tam są informacje, a po drugie ja mam sporo
wzorów religijnych i gdybyś konkretniej sprecyzowała konkretniej o jakie obrazy
Ci chodzi ( np. tytuł)to prześlę wzory.
pozdrawiam Krystyna

1. Data: 2005-03-17 13:43:52

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> ja mam sporo
> wzorów religijnych i gdybyś konkretniej sprecyzowała konkretniej o jakie >
> [...]

Pisałam na priva ,ale nie mogę wysłać wiadomości:( -- wyskakuje mi :błędny
adres e`mail.

Jeśli mogę prosić o schematy ,to będę wdzięczna do grobowej deski :)--moja mama
pewnie też,bo dla niej ma być obraz.

Może być coś z tych :
http://tinylink.com/?xguD2cgrNQ

Oczywiście za inne też będę wdzięczna.