Re: wzrok

From: "BarBarella" <b...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: wzrok
Date: Sat, 28 Jun 2003 18:25:23 GMT

Niedotlenienie siatkówki czy mózgu?
Ligio może to powidok? (tylko z tym osłabieniem nie bardzo pasuje).
Mam niskie ciśnienie i bardzo często robi mi się ciemno przed oczami. Tylko
że myślałam że jest to na poziomie mózgu . Właściwie to niby wszystko jedno,
ale jestem ciekawa jak to jest. Pytanie kieruję do "fachowców".
Jak robi mi ciemno przed oczami to czasem tracę słuch. Dlatego wydaje mi
się że to mózg (ale może to niedotlenienie uszu :).?
I jeszcze jedno pytanie czy to może być szkodliwe? Czy coś mi tam obumiera
;)?

Elmo noszę soczewki od lat i nie spadają. Najłatwiej je zgubić, gdy się np.
zapomni o tym że są na oku i mocno potrze powiekę, wtedy mogą wypaść. Ale
tak nie wypadają. Można nawet pływać :). No może nie z otwartymi oczami w
wodzie ;).
I jeszcze jedno Elmo, pytałeś czy wzrok może Ci się pogorszyć. Ja jestem
złym przykładem w przeciągu 12 lat wzrok (co pół dioptri rocznie) pogarsza
mi się i jeszcze się nie zatrzymał (a wiek dojrzewania napewno minął...). Co
nie znaczy że tak masz mieć. Mój starszy brat ma od dawna taką samą wadę.
(mniejszą ode mnie). To zależy... tylko właśnie od czego??!! :)

pozdrawiam
barbarella