wzrost!

1. Data: 2003-12-15 21:06:20

Temat: wzrost!
Od: "ATA" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Skonczylem 18 lat, wydaje mi sie ze moj wzrost juz sie zakonczyl i w
zwiazku z tym moje pytanie -> czy istnieje jakis sposob zeby urosnac pare cm
(oczywiscie przyjmowanie hormonu wzrostu nie wchodzi w rachube!). Z gory
dziekuje za odp.

Pozdr
Pawel

2. Data: 2003-12-15 22:29:09

Temat: Re: wzrost!
Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ATA" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
cm
> (oczywiscie przyjmowanie hormonu wzrostu nie wchodzi w rachube!). Z gory

Napoleon byl niskiego wzrostu a wielkim czlowiekiem byl.

3. Data: 2003-12-16 10:51:00

Od: "Monique" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ATA" napisał w wiadomości
> [...]
cm
> (oczywiscie przyjmowanie hormonu wzrostu nie wchodzi w rachube!). Z gory

Raczej to malo prawdopodobne,
zebys przestal rosnac w wieku 18 lat,
moze chwilowo nie rosniesz albo mniej
i tego nie zauwazasz,
moj brat zawsze w ciagu roku minimalnie rosnie,
natomiast na wakacjach jak na drozdzach,
ja kiedys uroslam w ciagu wakacji 12 cm
(mam z tego powodu do dzis problemy ze zdrowiem),
ale ogolnie rzecz biorac
czlowiek rosnie jak jest wypoczety, niezestresowany,
moze warto gdzies wyjechac na ferie zimowe i odpoczac,
podobno dobry jest sport
(oczywiscie efekty nie sa piorunujace)
ale zawsze ten 1 cm moze sie uda uzyskac.
W TV slyszalam, ze wlasnie koszykowka i sporty zwiazane z rozciaganiem
bynajmniej nie powoduja kurczenia sie,
a zmuszaja kosteczki do pracy.
Poza tym jesli genetycznie nie jestes uwarunkowany na koszykarza
to tez niewiele pomoze.
czy Twoi rodzice sa wysocy?
No i jest metoda, ktora wprowadzili Ruscy,
nie znam dokladnie szczegolow,
wiem tylko ze montuja takie zelastwo na nogach i co jakis czas rozkrecaja
takie sruby
i rozciagaja nogi po milimetrze,
mozna uzyskac przez cos takiego chyba z dobre 10 cm,
ale pewnie to bardzo kosztowne,
a zreszta chyba normalny z Ciebie facet
i az takie metody nie sa niezbedne.
proponuje sie niestresowac,
jesc duzo owocow i jarzyn,
prowadzic zdrowy tryb zycia...
napewno nie zaszkodzi, a moze pomoc
__
Pozdrawiam,
Monique

4. Data: 2003-12-16 12:07:18

Od: "Michał R." <5...@i...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pływanie najbardziej wyciąga.

Pozdrawiam

---

5. Data: 2003-12-16 13:46:31

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:brmo58$b1g$1@nemesis.news.tpi.pl tako rzecze Monique

> ja kiedys uroslam w ciagu wakacji 12 cm
A ile trwały te wakacje ???

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

6. Data: 2003-12-16 17:19:17

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ATA napisał/a w news:brl7oe$q3v$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Witam! Skonczylem 18 lat, wydaje mi sie ze moj wzrost juz sie
> zakonczyl

Za trzy lata to i owszem.

mips

--
Korzystasz z Allegro? Przeczytaj koniecznie
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988

7. Data: 2003-12-16 21:45:18

Od: "Komar" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwiazku z tym moje pytanie -> czy istnieje jakis sposob zeby urosnac pare
DROZDZE!!!!!!!!!!

8. Data: 2003-12-18 18:41:26

Od: "Monique" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Pyzel" napisał w wiadomości
> A ile trwały te wakacje ???

2 miesiace
a ile w Polsce trwaja wakacje?
Napisalam, ze to nienaturalne
i ze do dzis mam problemy zdrowotne
tym wlasnie spowodowane,
choc bylo to 13 lat temu
__
Pozdrawiam,
Monique

9. Data: 2003-12-18 19:38:13

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:brssd7$9gc$1@atlantis.news.tpi.pl tako rzecze Monique

> Napisalam, ze to nienaturalne
> i ze do dzis mam problemy zdrowotne
> tym wlasnie spowodowane,

To znaczy rosłaś 6cm/miesiąc ?!

10. Data: 2003-12-19 10:58:11

Od: "Monique" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Pyzel" napisał w wiadomości
> To znaczy rosłaś 6cm/miesiąc ?!

Nie wiem...
moze jednego miesiaca bylo to 8cm, a drugiego 4,
albo w 1 m-cu 6cm i w 2- tez 6
fakt jest taki, ze wrocilam przed 1 wrzesnia do domu
i mialam 12 cm wiecej niz pod koniec czerwca...

__
Pozdrawiam,
Monique

kruche naczynka krwionośne
Wodniaki mozgu i czasczka wiezyczkowata
po zapaleniu żył
Łupież Giberta - czy ktoś wie co to jest ??
Pinglasses (nie wiem, jak to się nazywa po polsku)