wzrost

1. Data: 2007-01-01 17:36:55

Temat: wzrost
Od: "krzyżan" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Jestem dość wysokim 23 letnim facetem, mam 188cm wzrostu. Zastawiam się czy
czy mógłbym urosnąć jeszcze o te dwa centymetry żeby mieć 190cm ? :) Jakieś
ćwiczenia rozciągające, albo odpowiednia dieta ? Może jakiś specyficzny
rodzaj sportu, na przykład pływanie ?
Czy to w ogóle jest możliwe, czy organizm w wieku 23 lat nie rośnie już nic
a nic ? :)

pozdrawiam
Marcin

2. Data: 2007-01-01 18:11:16

Temat: Re: wzrost
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W tym wieku urosnąć? Zapomnij.
Polecam obcasy np kowbojki ;-)
A nie lepiej zaakceptować? W skali metrycznej brakuje do 190 tylko 2 cm a w
anglosaskiej masz 6 stóp i 2 cale, to co? Chciałbyś podciągnąć do 7 stóp?
pozdrawiam
Jacek

3. Data: 2007-01-01 20:57:07

Od: "krzyżan" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co do butów na obcasie to nawet nieźle - czasem może się przydać, na
impreze.
Tak przypuszczałem że w wieku 23 lat nie rośnie się już ani o milimetr,
jednak rano człowiek jest nieco wyższy niż wieczorem, od czego to zależy ? U
mnie wachania wzrostu z rana na wieczór osiągają prawie 5mm, co jest raczej
dużo ? Prowadzę siędzący tryb życia i ciągle nachylam się do komputera.

4. Data: 2007-01-02 00:08:42

Od: "Bogdan" <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> U mnie wachania wzrostu z rana na wieczór osiągają prawie 5mm, co jest
> raczej dużo ? Prowadzę siędzący tryb życia i ciągle nachylam się do

Niedawno o tym czytalem.
W kregoslupie sa jakies czesci ktore umozliwiaja male tarcie i lekkie
poruszanie sie kregoslupa. Wchlaniaja wode podobnie jak gapka.W dzien ta
woda zostaje wycisnieta a w nocy znowu sie jak gabka napelnia woda.Podobno
takie wachania u mlodych ludzi osiagaja nawet do 3 cm.U starszych juz niema
tego.

5. Data: 2007-01-03 16:49:12

Od: "Grupy Dyskusyjne" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście!
chcesz urosnąć nawet o 5cm?
ćwicz pilatesa

pozdrawiam

krzyżan napisał(a):
> [...]
> rodzaj sportu, na przykład pływanie ?
> Czy to w ogóle jest możliwe, czy organizm w wieku 23 lat nie rośnie już nic

Grube wloski na brodzie
bardzo nieswiezy oddech
Wybielanie zebow
komórka jajowa..pyt