xanax

1. Data: 2006-04-03 10:24:43

Temat: xanax
Od: "user009900" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od 6 misięcy zarzywam xanax, na początku tylko 0,5ml po dwóch
miesiącach już musiałem brać 2ml obecnie również tyle samo.
Jak można się z tego uwolnić czy są jakieś inne leki zastępcze?
Czasem gdy nie chcę brać drugiej dawki zaczyna się horror i tak się
kończy zarzyciem.
Nie wyobrażam sobie jak to będzie jak zechcę się z tego wycofać
całkowiecie.
Może jakieś rady?

2. Data: 2006-04-03 20:23:55

Temat: Re: xanax
Od: "Stanisław Paluch" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pojsc do terapeuty specjalizujacego sie w terapi uzaleznien i jak
najszybciej zaczac sie leczyc.

3. Data: 2006-04-05 19:54:30

Od: "JOKO" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram. Nie wiem w jakim jesteś wieku, ale xanax należy do grupy leków
psychotropowych. Tak szybkie zwiększenie stosowanej dawki w niektórych
przypadkach może świadczyć o odporności organizmu na dany lek. Może inny lek
z tej grupy będzie rozwiązaniem. Nie możesz jednak odstawiać xanaxu
samodzielnie, gdyż może to skutkować szokiem dla organizmu. Przedyskutuj to
z lekarzem i zasanów się czy odpowiednia osoba prowadzi twoją kurację.Nie
piszesz o obecnym swoim samopoczuciu.Czy można powiedzieć, że obecna dawka
leku działa i widzisz poprawę?

4. Data: 2006-04-06 18:55:02

Od: "Marek." <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jesli jest to z powodu zaburzeń lękowych to wizyta u psychiatry i przejscie
na np. któryś z nowych antydepresantów które stosowane są w leczeniu lęku a
uzależnień nie dają.
Będzie na pewno trudno lecz jesli trafisz w nowy dobry lek to wrócisz do
normalnego życia.
Bo benzodiazepiny sa obosieczne i dobrze dzialaja tylko kilka tygodni.

Powodzenia
Marek

ps.com...

5. Data: 2006-04-07 07:04:19

Od: "user009900" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam 27 lat. Obecnie, niestety nie czuje sie dobrze. Wystepuje ogólne
oszlomienie, nerwowosc, zle samopoczucie, nadmierna potliwosc,
zaburzenia wzroku, leki (ze zle sie poczuje lub zemdleje). Po
zazyciu leku (XANAX 1mg) wszystkie to objawy ustepuja w ciagu 30
minut. Pierwsza dawke zazywam ok. 6 rano, natomiast druga zaleznie
od samopoczucia miedzy 10 a 13. Natomiast wieczorem lubie wypic 1
lub 2 piwa, które mnie w pewien sposób odstresowuja. Prosze o
podanie jakiegos dobrego osrodka leczniczego, poniewaz niewiem za
bardzo do kogo mam sie zwrócic. Dziekuje z góry za pomoc. Pzdr.

6. Data: 2006-04-07 17:54:48

Od: "Marek." <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Szukaj pomocy u psychiatry a pomocniczo u psychoterapeuty.Masz
prawdopodobnie zaburzenia lekowe z somatyzacja objawów. Sa na to nowe dobre
leki .Co prawda nie zawsze od razu uda sie lekarzowi wstrzelic w ten
odpowiedni lek.Musisz isc do dobrego psychiatry aby sie przebadac, musisz
tez uzbroic sie w cierpliwosc , lekarz cos Ci przepisze Ty bedziesz sie do
tego przyzwyczajal a nastepnie czekal na skutek dzialania. I.moze bedzie
dobrze za pierwszym razem a moze trzeba bedzie zmienic lek .Jak traficie z
lekiem to po paru tygodniach bedzie tylko wspomnienie leków. Niestety
bedziesz musial odbyc kilkumiesieczny? -letni cykl leczenia.

Marek
Uzytkownik "user009900" <u...@i...pl> napisal w wiadomosci
[...]

Szukam książki: Andrzej Danysz - Podstawy farmakologii dla lekarzy, farmaceutów i studentów medycyny.
pytanie o antybiotyki
Farmacja czy Biotechnologia oto jest pytanie?
badania
składki członkowskie a pit