xenical- orlistatum

1. Data: 2002-09-09 19:22:08

Temat: xenical- orlistatum
Od: "Myszka09" <m...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zna ktos ten lek?
Jakie ma z nim skojarzenia?
Polecono go w aptece mojej mamie zeby wspomoc odchudzanie, czy dziala czy
ktos mial jakies nieprzyjemnosci po nim?
Pozdrawiam i dziekuje za odp.:)

2. Data: 2002-09-10 06:27:57

Temat: Re: xenical- orlistatum
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
jest to lek hamujacy wchlanianie tluszczu.Oprocz leku,trzeba stosowac tez
diete niskotluszczowa.Objawy uboczne sa troche nieprzyjemne,bole
brzucha,stolce tluszczowe,wyciek z odbytu tluszczu,gdy zje sie go za duzo.Sa
osoby,ktore to stosowaly i sobie chwala.Ja proponuje rozsadna diete,przy
kotrej zadne tabletki nie beda potrzebne.Pozdrawiam Hafsa

3. Data: 2002-09-11 19:07:08

Od: "Marzena" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> osoby,ktore to stosowaly i sobie chwala.Ja proponuje rozsadna diete,przy
> kotrej zadne tabletki nie beda potrzebne.Pozdrawiam Hafsa

Witam
stosowałam Xenical i źle to wspominam - do powyższych nieprzyjemności
dołączyła lekka choroba jelit , że już nie wspomnę o tym , że nie było
żadnych pozytywnych efektów w postaci utraty wagi . Fatalnie to zniosłam ,
ale w przypadku Twojej Mamy nie musi tak być . Niemniej zalecam ostrożność
pozdr
Marzena

4. Data: 2002-09-15 16:10:51

Od: Beerman <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Sep 2002 21:22:08 +0200, uzytkownik "Myszka09"
<m...@n...o2.pl> znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo z tego
co nastepuje:

>Czy zna ktos ten lek?
>Jakie ma z nim skojarzenia?

Tluszcz wycieka z ciebie wszytiki mozliwymi otworami ale i tak nie
chudniesz.
Odpusc sobie.

--
_______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
\____ PGP Key ID : 0x7E9C34CA ___/ / _ )___ ___ ___,__ _ ___ ___\

5. Data: 2002-09-21 21:16:54

Od: "skoniu" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xenikal "wylapuje" tluszcz z pozywienia i zapobiega jego przyswojeniu. Po
ok. dobie tluszcz jest wydalany z organizmu w postaci "oleju" ale nie
wszystkimi dziurami tylko razem z kalem. Jesli tluszczu bylo w jedzeniu
niezbyt duzo to bedzie to tylko rozluzniona kupa, ale jak tluszczu bedzie
nieprzyzwoicie duzo to wlasnie wtedy bedzie to wygladalo jak olej, lub -
UWAGA- puscisz baka i masz zolta plame na spodniach. Nie jest to srodek
odchudzajacy ale dobrze wspomagajacy odchudzanie. Jest przeznaczony dla osob
ktore chca sie naprawde odchudzic a nie dla tlusciochow ktore
kombinuja.Uwazam ze jest dobry tylko niestety bardzo drogi.
zycze powodzenia Skoniu

Dieta Cambridge
smalec
Dieta i pigulki