[xxx] Anchor

1. Data: 2004-07-09 07:18:14

Temat: [xxx] Anchor
Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :)
Powiedzcie mi kochane kobietki gdzie we Wrocławiu mogę kupić mulinę Anchor,
bo znalazłam tylko na Kołłataja a nie jest to najtańszy sklep w mieście.
Elen

1. Data: 2004-07-09 08:11:05

Temat: Re: [xxx] Anchor
Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elen" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Anchor,
> bo znalazłam tylko na Kołłataja a nie jest to najtańszy sklep w mieście.

Poniekad w LOTOSIE na Pl.Legionow, byla tam po 1,90

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2004-07-09 13:34:15

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W "Blaszaku" na Psim Polu. To jest hala targowa, a że jest pokryta blachą
falistą to została tak ochrzczona.
Pozdrawiam
Dorota (Wrocław)

1. Data: 2004-07-16 05:55:59

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" napisał w wiadomości > W "Blaszaku" na Psim Polu. To
jest hala targowa, a że jest pokryta blachą
kurcze nie znalazłam, to jakaś ulica konkretna, ja nie z tej dzielnicy więc
nie wiem gdzie to stoi
Elen

1. Data: 2004-07-16 08:46:09

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koniec ul. Krzywoustego, na skrzyżowaniu z Kiełczowską. Każdego tubylca jak
zapytasz ; gdzie jest blaszak? - to pokaże Ci palcem.Tego koszmarku nie da
się nie zauważyć, jest pomalowany na żółto.
Jak się wysiada z autobusu na Psim Polu to trzeba iść przed siebie i po
prawej stronie to nieszczęście stoi. Jak samochodem to trzeba do końca
ul.Krzywoustego dojechać.
Podobno mają to rozebrać i postawić coś porządnego.
Pozdrawiam
Dorota (Wrocław)

torba szydelkowo-frywolitkowa
[xxx] dla Julity