[xxx] Bibliotekarz

1. Data: 2003-12-10 12:33:40

Temat: [xxx] Bibliotekarz
Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!
Mam od kolezanki schemat do obrazu Carl Spitzweg "Bibliotekarz"
http://www.spitzweg.de/galerie/Bilder/WV-1352.htm
To jest ten obraz. Niestety nie mam palety kolorow (pies go zjadl),
moze ktos z grupowiczow posiada i bylby tak mily i wyslalby mi skan ?

Pozdrawiam, Ilona.

1. Data: 2003-12-10 13:28:46

Temat: Re: [xxx] Bibliotekarz
Od: "Hanusia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To jest ten obraz. Niestety nie mam palety kolorow (pies go zjadl),
> moze ktos z grupowiczow posiada i bylby tak mily i wyslalby mi skan ?

witaj
pewnie przewidział, że straci panią na dłuuugie wieczory..:)
ja niestety nie posiadam palety, dopiero się uczę takie malutkie robić, a to
mi aż zaparło dech w piersiach.
no dzieło sztuki!
długo coś takiego będzie powstawało?
pozdrawiam
Hania

1. Data: 2003-12-10 13:41:39

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pewnie przewidział, że straci panią na dłuuugie wieczory..:)
> ja niestety nie posiadam palety, dopiero się uczę takie malutkie robić, a to

Nie moj pies to zjadl (ja mam kota). Licze, ze w 2 miesiace to zrobie....
ale ze mnie optymistka :)
Gotowy, wyhawtowany obraz mozna zobaczyc:
http://www.erma.net.pl/haft/malarze.html

1. Data: 2003-12-10 16:28:45

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spokojnie, Tam jest tylko 25 kolorow.
Mysle jednak, ze chyba wcale go nie zrobie.... bez palety kolorow niestety nie
da rady... ;-(
Moze jednak ktos sie nade mna zlituje...

IlonaW

1. Data: 2003-12-11 10:28:18

Temat: Re: [xxx] Bibliotekarz Do Ani
Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu!
Nie moge podac Ci mojego numeru telefonu na grupie.
Jestem na Gadu 19465 oraz na Tlenie (i...@t...pl)
Sluchaj, a jezeli jestes z Gdyni, to moze spotalybysmy sie... ? Jest nas wiecej
chetnych na spotkanie zakreconych robotkowiczek.
Czekam na odpowiedz.
Pozdrawiam, Ilona, Gdynia

new free usenet server
kartki świąteczne