[xxx] Calun Turynski szukam schematu

1. Data: 2005-08-14 08:51:47

Temat: [xxx] Calun Turynski szukam schematu
Od: Goha <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Moja Mama chcialaby wyhaftowac Calun Turynski. Mam gazetke (Kram z
robotkami? ) ze schematem ale jest on bardzo drobny i niewyrazny.
Chcialabym troche zadbac o mamine oczy wiec zwracam sie z prosba do Was.
Moze ktos ma jakis inny - lepszy schemat?
Albo przynajmniej ten z gazetki zeskanowany (ja nie mam dostepu do
skanera) tak, zeby mozna go wydrukowac w powiekszeniu, a moze nawet
troche przerobic?
Z gory wielkie dzieki
pozdrawiam :)
--
Myszka + Bartek (14.09.04) 12400g (teraz juz wiecej) i szesc zebow :o)

2. Data: 2005-08-14 08:53:21

Temat: Re: [xxx] Calun Turynski szukam schematu
Od: Goha <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

aha, na g...@o...pl poprosze :)

--
Myszka + Bartek (14.09.04) 12400g (teraz juz wiecej) i szesc zebow :o)

3. Data: 2005-08-14 13:47:37

Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozdrawiam :)
> --
> Myszka + Bartek (14.09.04) 12400g (teraz juz wiecej) i szesc zebow :o)
Nie mam innego schematu ale wysłałam skan z "Kramu z robótkami"
Pozdrawiam Krystyna

4. Data: 2005-08-16 14:02:51

Od: "Uka P." <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Goha wrote:

> [...]
> Chcialabym troche zadbac o mamine oczy wiec zwracam sie z prosba do
> Was. Moze ktos ma jakis inny - lepszy schemat?

A to moze pojsc z tym do punktu xero i poprosic o powiekszenie?

Ale ktos juz Ci chyba podeslal skan.

Uka P.

[szydeko] troche i ja sie pochwale
ażurowy, jesienny szal / chusta na drutach
muszle i rozgwiazdy
skarpetki na drutach - rosyjskie forum
Przyrząd do... czegoś ;)