[xxx] Dzien haftu krzyzykowego

1. Data: 2005-01-31 12:33:36

Temat: [xxx] Dzien haftu krzyzykowego
Od: "Asiek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wlasnie uslyszalam w Trojce, ze dzisiaj jest Dzien haftu krzyzykowego.
Wiec wszystkie krzyzykujace maja dzisiaj swieto, to chyba w takim dniu
powinnysmy moc krzyzykowac sobie do woli i nikt ani nic nie powinno nam w
tym przeszkadzac.

Pozdrowienia

Asiek (Asia) - Police

1. Data: 2005-01-31 13:07:57

Temat: Re: [xxx] Dzien haftu krzyzykowego
Od: "Agnieszka_K" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
chpolice.com...
> [...]
> Wiec wszystkie krzyzykujace maja dzisiaj swieto, to chyba w takim dniu
> powinnysmy moc krzyzykowac sobie do woli i nikt ani nic nie powinno nam w

No tak, żeby jeszcze obiad sam się ugotował, dzieci same obsłużyły, samo
pozmywało... a terminy w pracy zawodowej poprzesuwały...ech...
Pozdrawiam.
Agnieszka (Kalisz)

1. Data: 2005-01-31 13:22:49

Od: Brzudula <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Jan 2005 13:33:36 +0100, Asiek <a...@g...pl>
napisał:

> [...]
> Wiec wszystkie krzyzykujace maja dzisiaj swieto, to chyba w takim dniu
> powinnysmy moc krzyzykowac sobie do woli i nikt ani nic nie powinno nam w

Taa... świętujmy więc :) A egzamin, nie zając, nie ucieknie ;)

Agnieszka z Sosnowca

**************
GG: 1673055
tlen: brzydula13

1. Data: 2005-01-31 13:36:12

Od: "ewa Irys" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie marudzić !!!!!!!!
jak swietować to swietowac
Wszystkim krzyzykujacym duze buziaczki
EWA Kraków

1. Data: 2005-01-31 13:52:44

Od: a...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie marudzić !!!!!!!!
> jak swietować to swietowac
> Wszystkim krzyzykujacym duze buziaczki
> EWA Kraków
> Ja też przesyłam całuski dla wszystkich krzyżówek z okazi naszego święta
Ana z Nowego Sącza

1. Data: 2005-01-31 17:55:26

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to szampanskoje dla wszystkich !!!!!!!
Pusia a czasami Beata

xxx-irysy
Nasze Swieto !!! xxx
nowy sklep z artykułami do własnoręcznego tworzenia pięknych rzeczy - prosimy o pomoc :]
co dzieje się z Niteczką?
niewyraźny schemat