(xxx) Feng Shui-schematy i stronki

1. Data: 2003-09-22 13:19:48

Temat: (xxx) Feng Shui-schematy i stronki
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moze ktoras z Was ma jakiegolwiek schematy krzyzykowe zwiazane z Feng
Shui?
Chciałabym rowniez wyszyc dla kolezanki bardzo interesujacej sie tą
tematyką-chinski,mistyczny wezeł miłosny o ktorym niechcacy sie kiedys
wygadała,ze chciałaby go posiadac wykonany w ramach jakiegos małego dziełka
sztuki( z zakresu Feng Shui) ale nie moge znalezc w sieci jego wygladu,może
przerobiłabym go na krzyżykim ale jako laik w tym temacie chinskim jakos nie
mam szczescia w poszukwaniach :((( i nie moge natrafic na odpowiednia
stronke-wszedzie tylko arologiczne horoskopy albo suche info o feng
shui.Wsrod nas jest tyle 'specjalistek"-czy znajdzie sie jakas z tego
zagadnienia?

Pozdrawiam z jesiennym ale goracym słoneczkiem :))
Pusia ( z zielono-złocistego jak żuczek w mroku Białegostoku)

1. Data: 2003-09-22 13:44:14

Temat: Re: (xxx) Feng Shui-schematy i stronki
Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wygladu,może
> przerobiłabym go na krzyżykim > Pusia ( z zielono-złocistego jak żuczek w

Na priva poszło Love Lucy Wang i feng shui wersja z Labor Magico. O węźle
nic nie wiem
Pozdrawiam
Jandulka (Warszawa)

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-09-22 14:01:22

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na priva poszło Love Lucy Wang i feng shui wersja z Labor Magico. O węźle
> nic nie wiem

Dzieki,dzieki,dzieki,cmok-cmok-cmok,też sie przydadza,bede miała wzorki na
prezenty na kilka lat z gory dla tej kolezanki hihihi :)))
Pusia

1. Data: 2003-09-22 15:09:29

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatko.zaglądnij tu: http://www.aufox.com/Lis/Hobby/orient/index.html
http://www.aufox.com/Lis/Hobby/orient2/index.html

.......tylko uzbrój się w cierpliwość bo wolno się ładuje strona

pozdrawiam z Krakowa

1. Data: 2003-09-22 16:56:56

Od: "kuba" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysłałam na prv, mam nadzieję, że doszło :)
Beata z B-stoku

1. Data: 2003-09-22 21:01:46

Temat: Odp: (xxx) Feng Shui-schematy i stronki
Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bos w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bkn3ej$gbd$...@a...news.tpi.pl...
> Beatko.zaglądnij tu: http://www.aufox.com/Lis/Hobby/orient/index.html
> http://www.aufox.com/Lis/Hobby/orient2/index.html
>
> .......tylko uzbrój się w cierpliwość bo wolno się ładuje strona

ja mam wszystkie wzory z katalogu orient z tej strony, wiec jak cos sobie
upatrzysz, moge podeslac na priva, bo strona faktycznie laduje sie
tragicznie wolno
pzdr
yenn frywolitkowa

1. Data: 2003-09-23 07:36:34

Temat: Re: Odp: (xxx) Feng Shui-schematy i stronki
Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2003-09-22 at 23:01, yenulka wrote:
> [...]
> >

> ja mam wszystkie wzory z katalogu orient z tej strony, wiec jak cos sobie
> upatrzysz, moge podeslac na priva, bo strona faktycznie laduje sie

Nic dziwnego, te wzory sa WIELKIE !!! Ale jakie piekne ;-)
A niech ktos mi powie, jak sie dostac do innych katalogow z tej strony? Maja jakas
strone glowna, czy co? Bo szukam, ale pewnie slepa jestem...

Kot (blond)

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-09-23 07:53:23

Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Roos" napisała:
> A niech ktos mi powie, jak sie dostac do innych katalogow z tej strony?
Maja jakas strone glowna, czy co?

http://www.aufox.com/Lis/Hobby/schema1.html

Pozdrawiam,
Connie (W-wa)

1. Data: 2003-09-23 07:58:58

Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2003-09-23 at 09:53, Connie wrote:
> Maja jakas strone glowna, czy co?
>
> http://www.aufox.com/Lis/Hobby/schema1.html
>
> Pozdrawiam,
> Connie (W-wa)

Ooo, dzieki Dobrodziejko !!

Kot

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-09-23 08:51:20

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje Bos,dzieki Jandulka i Yenulka,teraz tylko bede musiała uważac,żeby
koleżanka przypadkiem w czasie buszowania na moim kompie po sieci nie
otworzyła tej stronki bo przepadłam z kretesem na kilkanascie lat hihihihi
:)))
Pusia (z zielono-słonecznego Białegostoku...dzis bez rymu)

xxx-lub druty] wzorek - lew Gryffindoru
decoupage
Program do haftu krzyżykowego
[xxx] problemy z muliną