xxx Harry Potter-schemat potrzebny

1. Data: 2005-12-12 09:45:03

Temat: xxx Harry Potter-schemat potrzebny
Od: "Vapit" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję schematu dla mojej zwariowanej córuni. Ma dzisiaj imieniny i
uszczęśliwiłabym ją schematem i gotowością do szybkiego wykonania. Będę
dozgonnie wdzięczna.
Irena
v...@p...onet.p

2. Data: 2005-12-12 12:11:31

Temat: Re: xxx Harry Potter-schemat potrzebny
Od: "zdzieba" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Potrzebuję schematu dla mojej zwariowanej córuni.

proszę bardzo
> http://kep.tar.hu/landi72/50131373#2
czy nie za późno o tym pomyślałaś
pozdrawiam
zdzieba/w-wa/

3. Data: 2005-12-12 20:53:22

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vapit wrote:
> Potrzebuję schematu dla mojej zwariowanej córuni. Ma dzisiaj imieniny i
> uszczęśliwiłabym ją schematem i gotowością do szybkiego wykonania. Będę
> [...]

Wysłałam na podany adres.

Pozdrawiam
Bea

4. Data: 2005-12-13 07:20:11

Od: "Vapit" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pięknie DZIĘKUJĘ!

5. Data: 2005-12-15 17:50:34

Od: "ania1161" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez bym bardzo prosila, byloby swietne na prezent pod choinke (dla corci
oczywiscie...) tylko co z tym zrobic bo za nic nie pokazuje mi sie zaden
schemat, prosze o pomoc i dziekuje
ania

6. Data: 2005-12-15 21:22:02

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ania1161 wrote:

> [...]
> oczywiscie...) tylko co z tym zrobic bo za nic nie pokazuje mi sie zaden

Wysłałam schematy na adres podany w nagłówku. Nie wiem czy taki jak w
linku, ale z Harrym na pewno.

Pozdrawiam
Bea

Serwetki stołowe.
szukam xxx z xin
Warszawa - oprawa obrazów - gdzie?
Ubranka dla lalek chou chou -niemowlaczki