[xxx] Heritage - nareszcie odnowa firmowej stronki ;-)))

1. Data: 2003-09-14 13:27:09

Temat: [xxx] Heritage - nareszcie odnowa firmowej stronki ;-)))
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie przeżyłam szok, po wejściu na
http://www.heritagestitchcraft.com/,
nastawiona oczywiście na ten sam widok , co zawsze ;-)))

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2003-09-14 15:30:59

Od: "sekutnica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

piekne .... konikow jeszcze nie widzialam

--
sekutnica niezakochana, bezfacetowa i dobrze

1. Data: 2003-09-15 04:45:09

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.heritagestitchcraft.com/jcpanoramas.html

dostałam oczopląsów.......potrzebny szybko lekarz(te panoramy sa
extraaaaa).......jestem przy 5-tym International a tu mi jeszcze dołożyli 2
:))

pozdrawiam z Krakowa

1. Data: 2003-09-15 06:59:23

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
też bym się chętnie pozachwycała - ale mi się nie otwiera i pisze not found
:-(((

1. Data: 2003-09-15 07:14:56

Od: "yenulka" <a...@N...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bos" napisał w wiadomości
> [...]
>
> dostałam oczopląsów.......potrzebny szybko lekarz(te panoramy sa
> extraaaaa).......jestem przy 5-tym International a tu mi jeszcze dołożyli

panoramy sa przecudne - czy nie wiecie czy gdzies w sieci nie palataja sie
jakies wzory na nie? a jesli ktos by byl w posiadaniu to ja chetnie
przygarne:)))
pzdr
yenn (w-wa)

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-09-15 07:28:47

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anga <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Witajcie,
> też bym się chętnie pozachwycała - ale mi się nie otwiera i pisze not found
> :-(((

> --

Przepraszam chyba zamroczenie poranne przedkawowe - już wszystko otwieram - o
raaaany cuda jak zwykle. podpinam się do prośby yenulki - czy ktoś coś wie o
schematach? - szczególnie te podłużne widoczki - moim zdaniem pasujące do
serii podróże. Ale może być cokolwiek:-)))
Anga (Ania) - już po pierwszej kawie przytomniejsza./

1. Data: 2003-09-15 09:55:18

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a skąd się takie schemaciki bierze. Bo te tutaj są przepiękne!

1. Data: 2003-09-15 20:13:14

Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=727
&id=20766
panorama
Lakeside House-heritage
można ściągnąć bez punktów. Mogę wysłać na priva.Znalazłanm też takie długie
obrazki, ale na pewno je znacie. Jestem nowa i nie wiem co jest już znane
.Przepraszam. Aleksandra

xxx-Mysia-kto szukał???
Zapraszam na stronę ...
włuczka "szenila"