[xxx] Hobby Studio

1. Data: 2003-09-09 08:34:14

Temat: [xxx] Hobby Studio
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny !
patrze ja ci wczoraj do skrzynki (zwyklej, w bloku), a tu duza koperta, a w
niej katalog Hobby Studio ! Extra ! Przyslali mi nowy katalog Hobby,
Copenhagen i Lanarte Spring 2003 oraz nowe cenniki. Dziewczyny z Rzeszowa,
chetnie bym sie spotkala i obejrzala razem z wami przy kawce - to tak przy
okazji :-)
ale jedno mnie zdziwilo. wiedzialam, ze dostep internetowy do Hobby Studio
jest tylko dorga mailowa, a tu prosze, podali www.hobbystudio.pl .
wskoczylam dzis w samochod, pedze do rodzicow na internet i co wodze na tej
stronie ???? zreszta zobaczcie same....

maja (Rzeszow)

1. Data: 2003-09-09 09:53:15

Temat: Re: [xxx] Hobby Studio
Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maja" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jest tylko dorga mailowa, a tu prosze, podali www.hobbystudio.pl .
> wskoczylam dzis w samochod, pedze do rodzicow na internet i co wodze na

lekki szok? :)

skrzacik

1. Data: 2003-09-09 10:07:14

Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"maja" napisała:
> Przyslali mi nowy katalog Hobby,
> Copenhagen i Lanarte Spring 2003 oraz nowe cenniki.

Witaj Maju,
a mozesz mi podac ten adres mailowy do nich? I jakie sa warunki przyslania
przez nich katalogu (znaczek, zaliczenie itp.?)?
Dzieki serdeczne z gory, pozdrawiam,
Connie (W-wa)

PS. Stronka rzeczywiscie tematyczna, hi hi ;o))

1. Data: 2003-09-09 10:13:21

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja właśnie do nich dzwoniłam bo też mam ochotę zamówić katalog, miła pani
przez telefon poradziła mi że najtańszym sposobem na otrzymanie katalogu
jest wysłanie do nich znaczków o najniższych nominałach, za 7 zł, razem z
adresem oni wtedy przyślą do domu katalog,

--
esterka

1. Data: 2003-09-09 10:19:14

Od: "" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To dziwne z tym katalogiem...
Czy cos juz u nich zamawialas?
Wlasnie wczoraj tam dzwonilam i katalog wysylaja wraz z zamowieniem.
Zamowilam wiec szybciutko mulinke i czekam z niecierpliwoscia na katalog!!!
Pozdrawiam.
ps. Z pewnych zrodel wiem, ze bardzo to solidna firma

1. Data: 2003-09-09 10:27:24

Od: "" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. Stronka rzeczywiscie tematyczna, hi hi ;o))

Wiem, ze to smieszne, co zobaczylas!!! tez to przerabielam

zamowionko skladasz na adres
p...@h...pl

Wieczorkiem sprawdzaja poczte. tyle juz wiem.
odpisuja na maila i czekamy grzecznie na przesylke. {8 zlotych .}

1. Data: 2003-09-09 10:51:10

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

teraz to chyba kosztuje 10 zł, bo pani przez telefon powiedziała mi że 7 zł
katalog + przesyłka

--
esterka

1. Data: 2003-09-09 11:53:08

Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie wiem, o czym Wy piszecie...:-( Mnie otwiera sie jakies Wydanictwo
Uran i nie widze nic ciekawego...

Magda N.

1. Data: 2003-09-09 11:58:08

Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "esterka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> teraz to chyba kosztuje 10 zł, bo pani przez telefon powiedziała mi że 7

> katalog + przesyłka
Matko Boska! A w zeszłym roku było 5.
Reszta cen też jakoś im tak w górę poszła. Np. za próbkę kanw trzeba płacić
10 złotych a jeszcze niedawno darmowa była.

eeee tam... :-(
Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2003-09-09 13:00:59

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nio właśnie o to chodzi bo Hobby Studio to taka firma co wysyłkowo sprzedaje
różne akcesoria do robótkowania, a pod ich adresem... a zresztą sama już
widziałaś

--
esterka

[xxx] Marynistyczne wzorki - poszukuj