[xxx] Jaki to materiał?

1. Data: 2006-12-07 18:29:46

Temat: [xxx] Jaki to materiał?
Od: "Maja" <p...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie.
Dziś mam taki problem:
czytam sobie opis obrazka, który zamierzałam wyszyć i znajduje takie zdanie:
"wyszyjemy na materiale o gęstości 40 oczek na 10 cm..."
Jaki to materiał? Najmniejsza AIDA jaką znalazłam to 14, 54 oczka na 10cm...
Pomożecie?
Pozdrawiam, Maja

2. Data: 2006-12-07 18:43:37

Temat: Re: [xxx] Jaki to materiał?
Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja napisał(a):
> [...]
> "wyszyjemy na materiale o gęstości 40 oczek na 10 cm..."
> Jaki to materiał? Najmniejsza AIDA jaką znalazłam to 14, 54 oczka na 10cm...

To chyba kanwa o gęstości 11kratek na cal.

Marzena

3. Data: 2006-12-07 18:46:21

Od: "Maja" <p...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena i Cyprian" <c...@c...pl> napisał w
wiadomości news:el9ndn$2q6$1@atlantis.news.tpi.pl...

> To chyba kanwa o gęstości 11kratek na cal.
>
> Marzena

A skąd taką wziąć? Zajrzałam do mojego ulubionego sklepu internetowego - nia
ma...
A mogę to wyszyć na 14? Jaka jest różnica dla samej robótki?

4. Data: 2006-12-07 18:48:32

Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja napisał(a):
> [...]
> ma...
> A mogę to wyszyć na 14? Jaka jest różnica dla samej robótki?

Robótka będzie mniejsza. Wydaje mi się, że w Wojtku mają, ale nie jestem
pewna, bo mam zapas "miejscowy" (15 PLN za metr bieżący :-) ).

Marzena

5. Data: 2006-12-07 18:55:28

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maja napisał:
> [...]
> "wyszyjemy na materiale o gęstości 40 oczek na 10 cm..."
> Jaki to materiał? Najmniejsza AIDA jaką znalazłam to 14, 54 oczka na 10cm...

ale to nie problem ,bo moim zdaniem im mniejszy krzyzyk to lepsza jakosc
obrazka,fakt ze jest mniejszy ale ladniejszy,ale to moje zdanie ;)
ostatnio wyszywam na 18 czarnej ,praca trudna ,ale efekt piekny
pzdrawiam kasias

6. Data: 2006-12-07 19:04:05

Od: "Maja" <p...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> obrazka,fakt ze jest mniejszy ale ladniejszy,ale to moje zdanie ;)
> ostatnio wyszywam na 18 czarnej ,praca trudna ,ale efekt piekny

Dziękuję pięknie :-)

7. Data: 2006-12-07 19:41:56

Od: Lady <g...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>obrazka,fakt ze jest mniejszy ale ladniejszy,ale to moje zdanie ;)
>ostatnio wyszywam na 18 czarnej ,praca trudna ,ale efekt piekny

Zgadzam sie w zupełności, ja z zasady, niemal na każdej pracy
"zawyżam" grubość kanwy, żeby był lepszy efekt. Zamiast standardowej
aidy 14 wole 18. Maju, naprawdę jak zrobisz na gęściejszej kanwie, to
może być tylko piękniej :)), no chyba ze obrazek nalezy do tych na
tzw. miare.

8. Data: 2006-12-07 19:47:48

Temat: Re: [xxx] Jaki to materia
Od: "Maja" <p...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady" <g...@N...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> aidy 14 wole 18. Maju, naprawdę jak zrobisz na gęściejszej kanwie, to
> może być tylko piękniej :)), no chyba ze obrazek nalezy do tych na

Ale dalej wyszywacie taka samą ilością nitek jak podana w opisie?

9. Data: 2006-12-07 20:28:00

Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja napisał(a):
> Użytkownik "Lady" <g...@N...wp.pl> napisał w wiadomości

> Ale dalej wyszywacie taka samą ilością nitek jak podana w opisie?

Do 11-stki trzeba 3, a jeszcze lepiej 4 nitki, do 14-stki wystarczają 2.

Marzena

10. Data: 2006-12-16 16:03:28

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady napisał(a):
> [...]
> "zawyżam" grubość kanwy, żeby był lepszy efekt. Zamiast standardowej
> aidy 14 wole 18. Maju, naprawdę jak zrobisz na gęściejszej kanwie, to

Ja też wolę "mniejsze" kanwy, choć nie przepadam za 18 - ale moja
ulubiona to 16. I od pewnego czasu nie używam w ogóle 11, na 14 ostatni
raz chyba 2 lata temu haftowałam :)

Pozdrawiam,
Aneczka

poszukuje schematu