xxx M.Powell - Spanish Hill Town 2 i 3

1. Data: 2005-04-29 21:40:32

Temat: xxx M.Powell - Spanish Hill Town 2 i 3
Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Idac za ciosem pojawiajacych sie ostatnio kolejnych schematow (ulubionej
zreszta przeze mnie serii) ;-) podaje kolejne linki (kiedys pojawil
sie schemat tylko do 1). Jesli bylyby klopoty z otwarciem prosze dac
znac na priv - wysle na skrzynke :) tylko prosze pamietac o pulapce
antysmieciowej :)

http://pattern.meilaodiy.com/2005/04/200504291706082
1260.jpg
http://www.meilaodiy.com/bbs/viewfile.asp?ID=536995

http://pattern.meilaodiy.com/2005/04/200504291715393
3719.jpg
http://www.meilaodiy.com/bbs/viewfile.asp?ID=537002

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

2. Data: 2005-04-30 06:51:27

Temat: Re: xxx M.Powell - Spanish Hill Town 2 i 3
Od: "Mirella" <m...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam że pisze na grupę ale listy do tosi mi wracają.
Tosiu,
niestety nie umiem tego ściągnąć czy mogłabyś obydwa schematy przesłać mi na
adres
m...@o...pl.
Z góry dziękuje
Pozdrawiam cieplutko Mire

3. Data: 2005-04-30 14:52:30

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirella napisał(a):
> Przepraszam że pisze na grupę ale listy do tosi mi wracają.
> Tosiu,
> niestety nie umiem tego ściągnąć czy mogłabyś obydwa schematy przesłać mi na
> adres

uprzedzalam o pulapce :)
... ale juz dotarlo i przesylka poleciala rowniez do Ciebie :)

--
Pozdrawiam - T0SIA
"Kobieta winna być na tyle wykształcona, by przyciągać głupich mężczyzn,
i na tyle wulgarna, by kusić inteligentnych." Jeane Moreau

[xxx] uustars??
komplet szydelkowy
xxxxx
lato, lato............