[xxx] Muzyczne akcenty dla Dyrektora.Muszę.

1. Data: 2005-07-14 08:36:40

Temat: [xxx] Muzyczne akcenty dla Dyrektora.Muszę.
Od: "OLUSIA" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Będą imieniny dyrektora, kiedyś zrobiłam mu serwetkę, mam zobowiązania
powinnam coś np.wyhaftować, ale muzycznego, np. jakis klucz wiolinowy, albo
nutami sto lat, albo nie wiem co... Może rzuciło się Wam coś w oczko. W ogóle
jest to kłopot, bo co byście zrobiły - obrazek (to koneser obrazów i może to
głupio), a może etuje na okulary, albo sama nie wiem co. Okropne jest mieć
taki mus.
Olusia

2. Data: 2005-07-14 08:39:38

Temat: Re: [xxx] Muzyczne akcenty dla Dyrektora.Muszę.
Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam taki ladny obrazek z Bethovenem - jest moim zdaniem bardzo gustowny
chcialabys ?

pozdrawiam
Justyna

3. Data: 2005-07-14 08:47:56

Od: "OLUSIA" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna <w...@l...pl> napisał(a):

> mam taki ladny obrazek z Bethovenem - jest moim zdaniem bardzo gustowny
> chcialabys ?
>
> pozdrawiam
> Justyna

Witam! Dzięki, ale myślę chyba o jakiejś pięciolinii z nutami, ale z jakaś
melodią,czy nieskomplikowanym czymś, żebym miesiąc nie siedziała, bo są
granice poświęceń. To co masz jest proste? Jeśłi uważasz, że w miarę, to mój
adres : m...@w...internetdsl.pl
Dzieki za szybka reakcje, bo rozpacz jest wielka.
Olusia

4. Data: 2005-07-14 09:41:27

Od: "zdzieba" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

wysyłam na priv
zdzieba/w-wa/

5. Data: 2005-07-14 10:24:31

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OLUSIA" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zobowiązania
> powinnam coś np.wyhaftować, ale muzycznego, np. jakis klucz wiolinowy,

Wysłałam Ci do obejrzenia kilkanaście instrumentów i klucz wiolinowy, żebyś
sobie wybrała, ale wróciło, bo skrzynka przepełniona. Masz może jakiś inny
adres?

Pozdrawiam
Ola

top a duzy biust