[xxx] Na wariackich papierach ;-))

1. Data: 2003-12-02 09:48:33

Temat: [xxx] Na wariackich papierach ;-))
Od: "Toffi" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Całkiem niedawno postanowiłam spróbować swoich sił w hafcie krzyżykowym. Mój
hafciarski debiut miałam rozpocząć w niedzielę a tymczasem w niedzielę
miałam juz pół obrazka. Dziś został mi do skończenia niewielki fragmencik
tła. Ale mam radochę ;-))) Nawet w nocy śnią mi sie krzyżyki ;-) Mam
nadzieję, że ten pierwszy szał w miarę szybko mi przejdzie i jakoś to sobie
zorganizuję bo jak nie to czeka mnie rozwód, ograniczenie praw
rodzicielskich a TOZ przyjedzie mi zabrac psa ;-)))
No to się pochwaliłam a teraz Panie ( i panowie ? ) wracam do pracy ;-))

Pozdrawiam
Toffi

1. Data: 2003-12-02 10:18:34

Temat: Re: [xxx] Na wariackich papierach ;-))
Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bqhn5l$2jd$1@news.onet.pl, Toffi wystukał(a):

> [...]
> miarę szybko mi przejdzie i jakoś to sobie zorganizuję bo jak nie to
> czeka mnie rozwód, ograniczenie praw rodzicielskich a TOZ przyjedzie

Nie jesteś osamotniona w tym szale XXX :-)))
Mnie dodatkow grozi wylecenie z pracy, bo zamiast pracować ściągam
kolejne wzorki (dobrze, że i jedno i drugie polega na klikaniu myszką i
stukaniu w klawiaturę ;-))

gdaMa (Magda)
aktualnie na warsztacie: [xxx] A row of love:-)
http://tinylink.com/?76MMDtsOzU

1. Data: 2003-12-02 14:59:56

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja diagnoza: nie przejdzie. Zaraziłaś się bardzo poważnie i to jest
nieuleczalne, krzyżyki to pryszcz, tutaj dowiesz się o innych technikach
robótkowych i niech mąż już się przyucza do gotowania , sprzątania i
przyprowadzania dzieci z przedszkola.
Pozdrawiam
Dorota (Wrocław)

1. Data: 2003-12-02 15:04:21

Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawet w nocy śnią mi sie krzyżyki ;-)

Mi śni się zawsze jakaś szydełkowa robótka :-)
A jak miałam szał na dzwoneczka to szydełkowałam nocą w łazience, żeby mężowi
po oczach nie świecić :-)

pozdrawiam
Ania-maniaczka z Poznania

1. Data: 2003-12-02 15:07:00

Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Toffi" napisała:
> [...]
> zorganizuję bo jak nie to czeka mnie rozwód, ograniczenie praw
> rodzicielskich a TOZ przyjedzie mi zabrac psa ;-)))

Też to mam - ledwo pierwszy oprawiłam, a już dziś pobiegłam do pasmanterii
po mulinę na następny, a że jest początek miesiąca, to lekką ręką wydałam te
pieniądze - co tam, będę się martwić dopiero przed świętami. Jak się
wciągnę, to potrafię siedzieć do późna w nocy, aby skończyć dany fragment
:o)

Pozdrawiam,
Connie (W-wa)

1. Data: 2003-12-02 15:18:45

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bqi9ao$lvr$1@absinth.dialog.net.pl, Dorota
wystukał(a):
> Moja diagnoza: nie przejdzie. Zaraziłaś się bardzo poważnie i to jest
> nieuleczalne, krzyżyki to pryszcz, tutaj dowiesz się o innych
> technikach robótkowych

wiem i dlatego jak widze temat inny niż XXX to przezornie nie czytam;-)

> i niech mąż już się przyucza do gotowania ,
> sprzątania i przyprowadzania dzieci z przedszkola.

nawet nie chcę myśleć o tym co by było gdybym tak wzięła się jeszcze za
druty czy frywolitki - ześle mnie na Syberię;-) albo do czubków...

1. Data: 2003-12-03 07:09:52

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!

> gdaMa (Magda)
> aktualnie na warsztacie: [xxx] A row of love:-)

Ja odnosnie tego warsztatu... Bo sama mam tez ochote na ten obrazek. Jak idzie
i jakiej uzywasz kanwy?
MOnika

1. Data: 2003-12-03 09:32:04

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:53c4.0000078c.3fcd8c40@newsgate.onet.pl, Użytkownik
wystukał(a):

> Ja odnosnie tego warsztatu... Bo sama mam tez ochote na ten obrazek.

Prawda że cudowny:-)

> Jak idzie i jakiej uzywasz kanwy?

Idzie w tempie żółwim... mam braki czasowe (mąż gościem w domu więc
całość prac domowych na mojej głowie, dziecko w wieku terrorystycznym,
przygotowania do remontu + codzienne kąpanie obecnie 5 dniowego malucha
u przyjaciółki, nie wspominając o pracy na cały etat...), ale łapię
każdą okazję do popełnienia paru krzyżyków;-)
Zaczełam od ramki - lewy górny róg i mam już 2/3 tej górnej części ramki
(ok 1,5 tygodnia). Przeliczyłam mulinę na DMC i po zrobieniu już sporego
kawałka wyszło na to, że dwa kolory beżu, z którego jeden ma być cieniem
dla drugiego, są zbyt podobne i musiałam trochę pruć:-(.
Kanwa Aida 14-tka - ta ramka z pojedyńczej nitki jest tak delikatna, że
sama jestem w szoku, iż toleruję te prześwity;-)

gdaMa (Magda)
aktualnie na warsztacie: [xxx] A row of love:-)
http://tinylink.com/?76MMDtsOzU

Święta nie koaniecznie na nitkach:)
Cześć nowa jestem\figurki z gliny\modeliny\masy solnej
xxx - zabieram sie do pracy!! (długie)
wawa-jeszcze raz
frywolitki i nie tylko - nowa strona