(xxx)Nowa,duża dostawa dam

1. Data: 2003-09-29 22:32:40

Temat: (xxx)Nowa,duża dostawa dam
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wrzuciłam do swojego albumu na 7ya ponad 30 nowych schematow dam wszelakich
wyszperanych u skosnookich i z wymiany miedzynarodowej.Miłosniczki dawnych
strojow ,viktorianskiej nostalgii i nie tylko zapraszam :))

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=15427

Pozdrawiam
Pusia zakawowana na maksa(z zielonego jak zrenica kota w mroku Białegostoku)

1. Data: 2003-09-30 11:06:46

Temat: Re: (xxx)Nowa,duża dostawa dam
Od: "Paula bez czasu" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Pusia zakawowana na maksa(z zielonego jak zrenica kota w mroku Białegostoku)

Poszperalam sobie po stronce i znalazlam wiele obrazkow w sam raz na moja
sciane. Ale, ale...
Czy ja jestem ciemna, czy tam nie ma zadnych schematow??
Znalazlam obrazek, klikalam na wszystko na co sie dalo, ale schematu jak nie
bylo tak nie ma. Czy aby je znalesc trzeba miec jakies specjalne umiejetnosci?
Poradzcie co robic....
Pozdraiwam deszczowo
Paula W-wa ( bez czasu jak zawsze)

1. Data: 2003-09-30 11:32:52

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale, ale...
> [...]
nie
> bylo tak nie ma. Czy aby je znalesc trzeba miec jakies specjalne

Nie klikasz na obrazek ale na nazwe danego obrazka w menu albumu....
klikasz na malutka strzałke skierowana w doł na szarym kwadraciku i
rozwijasz menu z nazwami obrazkow,wybierasz obrazek i klikasz na
malutki,szary kwadracik z dwoma,cienkimi strzałkami skierowanymi w bok , w
prawo i wyskakuje Ci schemat(z wyjatkiem paru do ktorych jest
hasło),powiekszasz obrazki kliknieciami i zasysasz sobie na swoj dysk :))
Powodzenia
Pusia

1. Data: 2003-09-30 11:41:32

Od: "Iza" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wtajcie!!!
A w jai sposób można uzayskać hasło?
Pozdrawiam Iza

mój g-g 4563604

1. Data: 2003-09-30 12:42:51

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w jai sposób można uzayskać hasło?
> Pozdrawiam Iza

Iza,zniose hasło w ciagu kilku lub kilkunastu dni,kiedy dokoncze wymiany z
Rosjankami na schematy na ktorych mi zalezy.Jesli cos strasznie chcesz miec
juz teraz to napisz na priva :))
Pusia

1. Data: 2003-09-30 16:56:35

Od: "" <v...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> juz teraz to napisz na priva :))
> Pusia
>

> Pusia, a ja Ci bardzo, bardzo dziekuje, bo ja mam lekkiego szmergla na
punkcie postaci i szlec teraz bede mogla juz calkiem do woli
a swoja droga skad Ty to wszystko bierzesz i skad masz czas - podziwiam
dobrze ze dzis ktos nade mna czuwal i nim wlaczaylam kompa to zadazylam umyc
lodoweczke, przeleciec sie po bltach i podlodze i zrobic porzadek z letnimi
butami, bo inaczej to marne sznse ze byloby to dzis zrobione i dobrze ze obiad
z wczoraj w lodowce jest gotowy, bo maz dostalby dzis kanapki zamiast obiadu i
pewnie musialby sobie jeszcze sam zrobic bo moglabym sie nie oderwac od kompa,
rany, jakie to wciagajace

Szydełkowanie
Kończe wyprzedaz mulin: DMC- 1,20; Anchor - 1,00zł
Śląsk - spotkanie
Całkiem zielona;( + Czy już jest?
(xxx)jeszcze jedna prosba...