xxx-POLSKIE GÓRY

1. Data: 2007-08-31 16:30:24

Temat: xxx-POLSKIE GÓRY
Od: "Misiek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

WITAM WSZYSTKICH BARDZO SERDECZNIE!!!!

SZUKAM NASZYCH GÓR JESIENIĄ DO WYHAFTOWANIA. OD JAKIEGOŚ CZASU ZAPALIŁAM SIĘ
NA TAKI OBRAZ I NIESTETY NIE MOGĘ ZNALEŹĆ NIC ŁADNEGO.MOŻE ZNAJDZIE SIĘ OSÓBKA
KTÓRA MI POMOŻE. BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNA ZA POMOC NAWET ZA OBRAZEK DO
PRZEROBIENIA NA HAFT. PRZECIEŻ NASZE GÓRY SĄ TAKIE PIĘKNE JESIENIĄ - CZYŻ
NIE??:))

POZDRAWIAM,
MISIEK

2. Data: 2007-08-31 18:09:21

Temat: Re: xxx-POLSKIE GÓRY
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> KTÓRA MI POMOŻE. BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNA ZA POMOC NAWET ZA OBRAZEK DO
> PRZEROBIENIA NA HAFT. PRZECIEŻ NASZE GÓRY SĄ TAKIE PIĘKNE JESIENIĄ - CZYŻ

Robiłam kiedyś wzory obrazów przedstawiających polskie Tatry. Niekoniecznie są
to góry jesienią ale może sie przydadzą
http://kris_dz.fotosik.pl/albumy/221644.html
http://kris_dz.fotosik.pl/albumy/221641.html
http://kris_dz.fotosik.pl/albumy/225947.html
pozdrawiam Krystyna

3. Data: 2007-09-01 07:40:54

Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl pisze:

> Robiłam kiedyś wzory obrazów przedstawiających polskie Tatry. Niekoniecznie są
> [...]
Wspaniale obrazy, podziwiam schematy, wiele wysilku wlozylas w
dopracowanie szczegolow ;-0
Tak z ciekawosci tyko zapytam, jakiego programu uzywasz? Ja mam
PCStitcha, ale albo nie opanowalam jeszcze wszystkich jego tajnikow, albo...
Jeden tylko obrazek udalo mi sie przerobic tak ze efekt po wyhaftowaniu
byl naprawde zadowalajacy ;-)
Grazyna

4. Data: 2007-09-01 10:12:56

Od: "Misiek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem bardzo wdzięczna!!!! Obrazy są śliczne- zaparło mi dech!!!!!
Jeszcze raz bardzo bardzo dziękuję i pozdrawiam - Misiek czyli Ania:))))

5. Data: 2007-09-01 12:35:37

Od: "Kolbi" <k...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez chcialam zobaczyc, ale u mnie sie nie otwiera.Pozdrawiam Ala

6. Data: 2007-09-01 13:35:10

Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez chcialam zobaczyc, ale u mnie sie nie otwiera.Pozdrawiam Ala
>

> Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Obrazy robię w PCStitch. Fotosik to ma do siebie, że czasem się nie otwiera.
Obrazy wrzuciłam tez na Multiply. Dla chętnych podaję adres:
http://krisdzon.multiply.com/photos
Pozdrawiam z zadeszczonego Sanoka Krystyna

7. Data: 2007-09-01 13:59:01

Od: "Kolbi" <k...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piekne obrazy!!! Ala

8. Data: 2007-09-01 17:20:38

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obrazy robię w PCStitch. Fotosik to ma do siebie, że czasem się nie otwiera.
> Obrazy wrzuciłam tez na Multiply. Dla chętnych podaję adres:
> http://krisdzon.multiply.com/photos

Obrazy sa cudne. Zdradzisz jakiej sa wielksoci (np. to Morskie Oko) i
ile czasu ci zajmuje zrobienie takiego jednego obrazu? (bo okreslenie
,,obrazki'' jakos tu nie pasuje).

th

9. Data: 2007-09-01 22:47:42

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Robiłam kiedyś wzory obrazów przedstawiających polskie Tatry. Niekoniecznie są
> [...]
Mnie zachwycaja nie tylko obrazy gor, ale obrazy wszystkie zamieszczone w
albumie. Uklony niskie za Beksinskiego i dzieci. Ilez pracy trzeba bylo w nie
wlozyc. Pod wrazeniem jestem silnym i te ramki domalowywane...
pozdrowienia pelne podziwu
> -- Ula

(xxx) Permin -kiedys byl poszukiwany...
makramowy sznureczek