[xxx] Papież

1. Data: 2005-04-29 13:55:54

Temat: [xxx] Papież
Od: "Ania" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
W ostatnim Kramie z Robótkami w galerii czytelników był piekny portret
papieża wyszyty przez jakiegos pana.Zadzwoniłam do Kramu z prosba o zdobycie
wzoru i poinformowano mnie że jak uda im sie zdobyć ten wzór od tego pana to
wydrukują w gazecie, bo wiele osób dzwoniło z taka prosba jak moja. Więc ja
uzbrojona w cierpliwość czekam bo warto.
Pozdrawiam Ania z Zielonej Góry

2. Data: 2005-04-29 18:04:22

Temat: Re: [xxx] Papież
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tego pana to wydrukują w gazecie, bo wiele osób dzwoniło z taka prosba jak
> moja. Więc ja uzbrojona w cierpliwość czekam bo warto.

Ja też w takim razie czekam cierpliwie :)

--
********Magda********
Białystok GG 1582381

3. Data: 2005-04-29 18:26:19

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest ten wzor
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=78292&PhotoID=743950
i z tego co pisze w Kramie ten czytelnik to przerobil zdjecie programem wiec
najpewniej PC Stitchem tak jak nasza grupowiczka i ktory to schemat Wam
rozsylalam,wiec jak ukaze sie w Kramie to zapewne bedzie ciekawe prownanie
tych wersji :)

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=15427&o
b=0

FAQ pl.rec.robotki-reczne
Wyszukiwarka w archiwum
http://glinki.com/?l=upi2gf

4. Data: 2005-04-30 08:55:37

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozsylalam,wiec jak ukaze sie w Kramie to zapewne bedzie ciekawe prownanie

Tak tylko ty niestety masz w wersji z Anchorem a ja wyszywam tylko DMC więc
chciałabym orginalne objaśnienia DMC a nie po własnoręcznym przeliczeniu -
bo to dobrze nie wychodzi :(

--
Białystok GG 1582381

[xxx] znowu Papiez -poradzcie