(xxx) Poszukuje Pszczolki Maji

1. Data: 2005-10-14 10:36:13

Temat: (xxx) Poszukuje Pszczolki Maji
Od: "Halina" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!

Mam bardzo wielką prośbę - poszukuję Pszczółki Maji dla mojego krzyżykującego
znajomego. Niestety Tadeusz nie ma dostępu do netu, więc robię to w jego
imieniu. Szkoła jego córki wybrała sobie tego owada za logo i trzeba teraz
szybko go wyhaftować. Będę bardzo wdzięczna za pomoc.

Serdecznie wszystkich pozdrawiam - Halutka (Łódź)

2. Data: 2005-10-14 11:30:35

Temat: Re: (xxx) Poszukuje Pszczolki Maji
Od: "Ada " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Halinko!Sprawdz poczte na tlenie.Nie wiem,czy to Maja,ale pszczola napewno.
Ada

3. Data: 2005-10-14 21:01:28

Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam Wszystkich!
>
> Mam bardzo wielką prośbę - poszukuję Pszczółki Maji

Wyslałam Maję i Gucia na skrzynkę

4. Data: 2005-10-19 22:12:16

Od: "Halina Cyburt" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja rowniez prosilabym wzor Gucia i mai Serdecznie dziekuje

5. Data: 2005-10-20 06:02:56

Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja rowniez prosilabym wzor Gucia i mai Serdecznie dziekuje

wysłałam

6. Data: 2005-10-20 07:19:25

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Wyslałam Maję i Gucia na skrzynkę

Wielkie, wielkie dzięki. Zachwycona Halutka

7. Data: 2005-10-20 10:40:44

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za zachwyty. Jeśli to Maja z listkiem nad głową lejąca wodę na Gucia
to informuję, że popełniłam ten wzorek osobiście i mogę go komus przesłać w
.pat . Mam też Maję samotną jakby ktoś chciał.

MKatarynka

Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wielkie, wielkie dzięki. Zachwycona Halutka

[szydełko] barbie
kwadratowy tamborek
Ślubne
xxx poszukuje owieczek lub kolderki w owieczki
Spotkanie w Gdyni- Zmiana miejsca!!!!!!!!!!!!!!!