[xxx] a myślałam że nic mnie nie zaskoczy!!!

1. Data: 2003-06-30 20:23:04

Temat: [xxx] a myślałam że nic mnie nie zaskoczy!!!
Od: "CooK!" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jak w temacie... poprostu LOL :oD
Znalazłam coś dla miłośników .... hmm.... historii?? .... bohaterów
narodowych??? .... zresztą sami stwierdzicie :o)
Oto link:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=1230&PhotoID=4635

miłego
--
Kaśka "CooK!" (Wrocław)
_____

1. Data: 2003-06-30 21:03:58

Temat: Re: [xxx] a myślałam że nic mnie nie zaskoczy!!!
Od: Krystyna <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

CooK! wrote:
> [...]
> Znalazłam coś dla miłośników .... hmm.... historii?? .... bohaterów
> narodowych??? .... zresztą sami stwierdzicie :o)

ROTFL & kwiczac
Obszyje tym recznik mojemu chlopu
Hejjj

--
=::Krystyna::=
=::p...@i...pl::=

1. Data: 2003-06-30 22:38:58

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki!!! mój ojciec jest fanem lenina i w swoim gabinecie w pracy ma
trzy jego popiersia,a kiedy mu na imieniny - jako pszczelarzowi - wyszyłam
pasiekę to naiwnie myślałam,że dlatego ją wiesza na najbardziej widocznym
miejscu,zeby talent córeczki wychwalać przed ludźmi. po jakimś czasie ze zgrozą
uslyszałam,jak objasnia kogoś,że to jest pasieka, po której lenin spacerował w
poroninie...:))) zdaje się,że uszczęśliwiłaś i mnie i jego tym schematem:))
Zosia

1. Data: 2003-07-02 11:49:22

Od: "CooK!" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wielkie dzięki!!! ... zdaje się,że uszczęśliwiłaś i mnie i jego tym
schematem:))

ależ do prawdy nie ma za co dziękować :o) cieszę sie że Ci się to przyda
miłego haftowania
--
Kaśka "CooK!" (Wrocław)
_____