xxx bob budowniczy jaka mulina?

1. Data: 2010-01-08 08:17:48

Temat: xxx bob budowniczy jaka mulina?
Od: "GosiaS" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy któraś z was jest w stanie odczytać numery mulin dla czerwonej koparki i
niebieskiego dźwigu? a może ktoś ma lepsze zdjęcie?

http://chomikuj.pl/kacperek0109/Haft+krzy*c5*bcykowy
/dla+dzieci/postacie+z+bajek/bob+budowniczy

2. Data: 2010-01-08 13:35:18

Temat: Re: xxx bob budowniczy jaka mulina?
Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
http://chomikuj.pl/kacperek0109/Haft+krzy*c5*bcykowy
/dla+dzieci/postacie+z+bajek/bob+budowniczy

Ten wzór jest ściągnięty ode mnie. Na prośbę koleżanek zrobiłam wzory i
umieściłam tu: http://kris_dz.fotosik.pl/albumy/318211.html
Powiększ sobie lupką obrazek przy ściąganiu i będzie czytelny
Krystyna

3. Data: 2010-01-08 20:06:47

Od: "GosiaS" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo, ale to bardzo dziękuję. zamawiam mulinę i zaczynam robotę.

Użytkownik "Krystyna" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> umieściłam tu: http://kris_dz.fotosik.pl/albumy/318211.html
> Powiększ sobie lupką obrazek przy ściąganiu i będzie czytelny

xxx bajka noddy
Jezus ufam tobie
druty, szydełko gdzie się nauczyc?
xxx wzory do pokoju dziecinnego
[ot] styczniowe spotkanie robotkowe w krakowie